۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۸۴۵۹۹

نمایشگاه دفاع مقدس در تبریز گشایش می یابد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه دفاع مقدس در محل موزه «شمیم پایداری» با بیش از 100 غرفه پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.
روحانيت و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، علی اصغری، مسؤول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از یکصد غرفه در موزه شمیم پایداری دایر می شود که در آن نهادها و یگان های مختلف توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.


وی محور برنامه های هفته دفاع مقدس را فرهنگی، ورزشی و موضوع جنگ نرم برشمرد و افزود: از برنامه های جنبی این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس اجرای رزمایش شبانه است که به بازسازی یکی از عملیات ها می پردازد.


اصغری همچنین تنوع برنامه های نمایشگاه را در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، هنری خواند و اظهار کرد: امسال در نمایشگاه دفاع مقدس برنامه کودک نیز ویژه فرزندان نیروهای مسلح با عنوان «شاپرک» اجرا می شود.


مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در ادامه به چندین برنامه دیگر سپاه عاشورا در این هفته اشاره کرد و افزود: نشست مطبوعاتی فرمانده سپاه عاشورا، اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس، راهپیمایی خانوادگی نیروهای مسلح و قرائت زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام عون بن علی و رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس از جمله مهم ترین آنهاست.


اصغری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات با حضور سرلشکر باقری همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این یادواره برای نخستین بار در استان برگزار خواهد شد.


گفتنی است، نمایشگاه دفاع مقدس در محل موزه «شمیم پایداری» همزمان با هفته دفاع مقدس از ساعت 10 صبح تا 22 شب پذیرای عمومی علاقه مندان خواهد بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات