۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۸۴۸۴۴
امام جمعه آمل:

دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که ابعاد و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه تبیین شود، ادامه داد: برای پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ضروری بوده تا حماسه آفرینی ها و دلاورمردی رزمندگان به نسل جوان جامعه منعکس شود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس زمینه ساز عزت و عظمت ایران اسلامی است که باید دستاوردهای آن به شکل ارزنده ای در جامعه تبیین شود.

 

وی گفت: استقلال و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌های ارزنده عزیزانی است که با همه توان به مقابله حق علیه باطل پرداختند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمت های خداوند منان به بندگان است، بیان داشت: این امر سبب شده است تا در مقابل انواع تهدیدات و تحریم های دشمنان با صلابتی والا مقاومت و ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجلیل از دلاورمردان و رزمندگان این حماسه بزرگ است که باید یاد و نام آنان برای همیشه گرامی داشته شود.

 

وی با تاکید بر این که دفاع مقدس برای همیشه باقی خواهد بود و پایانی در آن وجود ندارد، بیان داشت: استقامت و ایستادگی از ویژگی های ارزنده مسلمانان است که ایران اسلامی به سبب چنین افتخاراتی در مقابل حربه‌ها و تلاش‌های دشمنان با قدرت بر پای خود ایستاده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران افزود: اگر دفاع مقدس نبود این افتخارات و سربلندی‌ها برای ما حاصل نمی شد که همه این امور به برکت دلاورمردی و رشادت های رزمندگان در نبرد حق علیه باطل است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که ابعاد و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه تبیین شود، ادامه داد: برای پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی ضروری بوده تا حماسه آفرینی ها و دلاورمردی رزمندگان به نسل جوان جامعه منعکس شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که دشمنان با استفاده از تمام ابزارهای خود در میدان جنگ نرم علیه نسل جوان ما به میدان آمده اند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و ترویج آگاهی می تواند نقش موثری در از بین بردن اهداف شوم دشمنان داشته باشد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در پایان، گفت: بازگو کردن خاطرات هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه ضروری بوده که باید در این راستا اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد./950/ت302/س

ارسال نظرات