۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۳۶۸

30 پایگاه مقاومت بسیج طلاب در آذربایجان‌شرقی فعال است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی از فعالیت 28 پایگاه مصوب و 2 پایگاه غیرمصوب بسیج طلاب در استان خبر داد.
سازما بسيج طلاب و روحانيون


حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که طی سال‌های گذشته پایگاه های مقاومت بسیج در مدارس علمیه استان پیگیری شده است، اظهار داشت: در تعدادی از شهرها مانند بستان‌آباد، هریس و اسکو که فاقد مدرسه علمیه هستند نیز پایگاه مقاومت بسیج راه‌اندازی شده است.


وی از فعالیت 28 پایگاه مصوب و 2 پایگاه غیرمصوب بسیج طلاب در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون در تمامی مدارس علمیه خواهران و برادران استان پایگاه مقاومت بسیج طلاب فعال است که در مناسبت‌های مختلف اقدام به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و عقیدتی می کنند.


حجت الاسلام سرایی با بیان این‌که قریب به اتفاق اعضای بسیج طلاب و روحانیان استان به عنوان سرحلقه در طرح صالحین سپاه عاشورا فعالیت دارند، تصریح کرد: طلاب بسیجی مدارس علمیه استان هر یک متولی برنامه های فرهنگی، عقیدتی و ویژه برنامه های پرسش و پاسخ به سؤالات دینی در محلات و مناطق مختلف هستند.


مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی غرفه بسیج طلاب استان در نمایشگاه دفاع مقدس تبریز خبر داد و اظهار داشت: در غرفه بسیج طلاب، آمار و زندگی نامه روحانیان رزمنده و شهدای روحانی استان و روحانیان رزمنده شاخص، به تفکیک شهرستان ها برای آشنایی بازدیدکنندگان با رزمندگان و شهدای روحانی ارائه می شود.


حجت الاسلام سرایی نمایش تصاویر دیده نشده از شهدای روحانی، ماکت شهدای طلبه، ارایه بسته‌های فرهنگی و برگزاری نشست‌های تخصصی را از دیگر برنامه های این غرفه برشمرد و گفت: در این غرفه اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره شهدای روحانی استان که ماه آینده در تبریز برگزار می شود، در معرض دید عموم قرار گرفته است.


مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس این سازمان گفت: در ایام هفته دفاع مقدس، مراسم خاطره گویی و شب شعر دفاع مقدس با حضور روحانیان رزمنده استان در تمامی حوزه های علمیه برادران و خواهران برگزار می شود.


وی دعوت از روحانیان رزمنده استان، توزیع محصولات فرهنگی از جمله کتاب و نرم افزار شهدای روحانی، برگزاری نشست های تخصصی، تجلیل از روحانیان رزمنده شاخص استان و خانواده شهدای روحانی را از دیگر برنامه های بسیج طلاب در هفته دفاع مقدس عنوان کرد./935/ت303/ع

ارسال نظرات