۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۸۵۵۳۷

شهید علی هاشمی افتخار دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شهرداری اهواز گفت: سردار شهید علی هاشمی افتخار خوزستان و دفاع مقدس است و نگارش کتاب پشت ابرهای خاکستری حرکتی بسیار ارزشمند و بزرگ بود.
صفري، سرپرست شهرداري اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد صفری، سرپرست شهرداری اهواز، شامگاه پنج شنبه چهارم مهرماه در آیین رونمایی از کتاب «پشت ابرهای خاکستری»، یادنامه ای برای سردار شهید علی هاشمی، با اشاره به دوران دفاع مقدس و رشادت های شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: علی هاشمی افتخار خوزستان و دفاع مقدس است و نگارش کتاب پشت ابرهای خاکستری حرکتی بسیار ارزشمند و بزرگ بود.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان این که نسل امروزی با حوادث و جریانات دوران دفاع مقدس آشنایی کامل ندارد، ابراز داشت: کتاب پشت ابرهای خاکستری کتابی ارزشمند برای نسل امروزی است که بتوانند حوادث دوران دفاع مقدس را به خوبی درک و لمس کنند.

صفری با تأکید بر این که توسعه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت یکی از وظایف مدیریت شهری شهرستان اهواز است، تصریح کرد: شهرداری اهواز با حمایت از نویسنده کتاب «پشت ابرهای خاکستری» و انجام مراحل چاپ حرکتی کوچک در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس انجام داده است و این در برابر رشادت های شهدا بسیار ناچیز است.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان این که مدیریت شهری اهواز متأثر از فرهنگ شهادت و ایثار است، خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز همواره در راستای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس اقدامات خوب و ارزنده ای را انجام داده است./9461/پ203/غ

ارسال نظرات