۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۸۶۰۵۵
با هدف برقراری تعامل شبکه الاهواز با شبکه های بین المللی؛

آیت الله موسوی جزایری و هیأت همراه به لبنان سفر کردند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و هیأت همراه با هدف برقراری تعامل شبکه الاهواز با شبکه های بین المللی به لبنان سفر کردند.
سفر آيت الله موسوي جزايري به لبنان سفر آيت الله موسوي جزايري به لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیران شبکه ماهواره ای الاهواز، در سفری 6 روزه به لبنان با چهره های برجسته این کشور دیدار و از شبکه های ماهواره ای فعال در بیروت بازدید کردند.

سخنرانی در مجمع حضرت زینب(س) در جمع اعضای حزب الله و سخنرانی در سفارت ایران در بیروت در جمع ایرانیان مقیم لبنان و حضور در جامعه المصطفی دفتر بیروت و سخنرانی در جمع طلاب این مدرسه از نخستین برنامه های سفر آیت الله موسوی جزایری به لبنان بود.

در این سفر آیت الله موسوی جزایری با علمایی از جمله علامه سید جعفر مرتضی، سید هاشم صفی الدین، سید عیسی طباطبایی، حجت الاسلام تبریزی، حجت الاسلام عارف و علامه سید عبدالصاحب موسوی دیدار کرد.

این سفر که به منظور برقراری تعامل شبکه الاهواز با شبکه های بین المللی مستقر در لبنان صورت گرفته بود، آیت الله موسوی جزایری از شبکه های المنار، المیادین، صراط، آسیا، فلسطین الیوم، المیادین و مرکز آموزش های رسانه ای در لبنان بازدید و مدیران این شبکه ها به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت خود پرداختند.

مصاحبه با شبکه های المنار، الصراط و الایمان پیرامون زندگانی حضرت امام خمینی(ره)، مسائل حج و جهان اسلام از دیگر برنامه های رسانه ای آیت الله موسوی جزایری در سفر به لبنان بود.

بازدید از مناطق عملیاتی جنوب لبنان، حضور در یادمان شهدای حزب الله و حضور در پارک ایران در نقطه صفر مرزی فلسطین اشغالی از دیگر برنامه های این سفر بود.

بنا براین گزارش، حضور در روضه الشهدا، دیدار با خانواده های شهدا و حضور بر سرمزار شهید عماد مغنیه از آخرین برنامه های این سفر بود./9464/پ202/غ

ارسال نظرات