۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۸۶۹۲۸
در قم صورت گرفت؛

برگزاری آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن با حضور 1600 نفر

خبرگزاری رسا ـ ‌هزار و 600 نفر در آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم شرکت کردند.
 آزمون حفظ، مفاهيم، تفسير و تدبر در قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا، برای شرکت در آزمون حفظ، مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم دو هزار و 327 نفر ثبت‌نام کردند که از این بین پس از بررسی تعداد یک هزار و 600 نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و در آزمون شرکت کردند.
این آزمون با حضور خواهران و برادران روز جمعه 19 مهر ماه در مجتمع آموزشی هدایتی قم برگزار شد و شرکت‌کنندگان که بیش از 70 درصد آنان را خواهران تشکیل می دادند، ابتدا در مرحله اول آزمون از ساعت هشت و نیم تا 10 و نیم صبح شرکت کردند.
شرکت‌کنندگان سپس در مرحله دوم آزمون حفظ، مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت11 تا 12 با عنوان آزمون طرح 1447 شرکت کردند.
این آزمون در هر سال دو بار توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که نوبت اول این آزمون در سال جاری در روز 13 اردیبهشت‌ماه 1392 برگزار شده است.
این آزمون در رشته‌های حفظ 1 جزء، 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم به همراه رشته‌های مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم برگزار شد. /916/د102/ع

ارسال نظرات