۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۸۷۱۲۳
درپی بررسی حذف شعار مرگ برآمریکا؛

آیا بی بی سی در ادامه تئوریزه کردن خشونت در کشور گام بر می دارد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس شبکه بی بی سی در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: مرگ بر آمریکا چون یک پرچم اجتماعی است جداشدن از آن بایک سرافکندگی همراه است.
بي بي سي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ، کارشناس شبکه بی بی سی در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: مرگ بر آمریکا چون یک پرچم اجتماعی است جداشدن از آن بایک سرافکندگی همراه است.

 مجری شبکه در ادامه پرسید: اگر سیاستمداران در سطح سیاسی به توافق برسند واین شعار حذف شود، این کار چه پیامدهایی را به دنبال دارد؟

قاضیان در جواب گفت: می توان برمبنای اتفاقاتی که در قبل افتاده است حدسیاتی زد. به یاد بیاورید شعار مرگ بر آمریکا مانند شعار جنگ جنگ تا پیروزی است وقتی قطعنامه پذیرفته شد برخی ناراحت شدند، برخی بریدند، حتی کار به مسئله تهدید و ترور کشید تا جایی که یادم هست حتی به آقای هاشمی رفسنجانی یکبار شلیک شد چون او را مسبب این ماجرا می دانستند. این اتفاقات در این دوره هم می تواند رخ دهد همه آن اتفاقات!، بریدن و گسستن از رژیم و علیه آن ایستادن و همینطور تمکین به این شکست و برایش نوحه سرودن،  اتفاقاتی که پس از جنگ رخ داد.

شایان ذکر است چندی قبل یکی از سران فتنه درپی اتفاقاتی که در فردگاه مهرآباد در استقبال از رییس جمهور افتاده بود بحث ترور وخشونت را با شبیه سازی دوران اصلاحات به میان آورد که مطلب فوق در راستای پروژه جدید اصحاب فتنه و بی بی سی قابل ارزیابی است./9161/خ

ارسال نظرات