۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۸۷۶۹۱
آبان ماه سال جاری؛

امتحانات جبران نواقصی طلاب خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آلبکل با بیان این که این امتحانات بهترین فرصت طلاب برای جبران نواقص پرونده تحصیلی آنها است، اظهار داشت: امتحانات جبران نواقصی طلاب خوزستان از چهارم تا نهم آبان ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام آلبکل ، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری امتحانات جبران نواقصی برای نخستین بار در استان خوزستان خبرداد.

وی به شرایط شرکت در امتحانات جبران نواقصی طلاب اشاره کرد و گفت: هر طلبه ای از پایه اول تا دهم که به هر دلیلی نتوانسته یکی از دروس خود را قبول شود می تواند در این امتحانات شرکت کند.

حجت الاسلام آلبکل با بیان این که این امتحانات بهترین فرصت طلاب برای جبران نواقص پرونده تحصیلی آنها است، اظهار داشت: جهت سهولت در روند برگزاری امتحانات، آزمون در خود مدارس علمیه استان برگزار می شود که برای این مهم ناظرانی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، جهت حضور در مدارس علمیه در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان با اشاره به مشکلات تحصیلی موجود در پرونده طلاب تصریح کرد: امتحانات جبران نواقصی طلاب خوزستان از شنبه چهارم آبان تا پنج شنبه نهم آبان برگزار می شود.

حجت الاسلام آلبکل به مدت زمان امتحانات جبران نواقصی اشاره کرد و گفت: زمان امتحانات برای دروس اصلی 90 دقیقه و بقیه دروس 60 دقیقه در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تصریح کرد: طلابی که امتحانات همزمان دارند می توانند با مراجعه به آموزش مدرسه علمیه خود این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام آلبکل در پایان سخنان خود، به زمان برگزاری امتحانات جبران نواقصی طلاب خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: زمان برگزاری امتحانات ساعت 14 و 16 اعلام شده است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات