۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۸۷۷۲۲
در سراسر کشور؛

نخستین بسته آموزشی کارشناسی حفظ قرآن واگذار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر از آغاز واگذاری نخستین بسته کمک آموزشی کارشناسی حفظ قرآن کریم به موسسات قرآنی کشور خبر داد.
دارالقرآن خانه کارگر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر، محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: نخستین بسته کمک آموزشی کارشناسی حفظ قران کریم(بسته آموزش غیرحضوری دوره‌های آمادگی آزمون لیسانس علوم قرآن و حدیث پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی) در کشور به موسسات قرآنی واگذار می‌شود.

 

وی گفت: این طرح با هدف توزیع بسته‌های کارشناسی حفظ قرآن کریم در سراسر کشور و برای پوشش سراسری تمام حافظان کل قرآن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث انجام می‌شود که در این صورت این افراد دیگر نیاز به حضور در تهران و شهرهای بزرگ کشور و پرداخت هزینه‌های بالای ثبت نام این دوره‌ها را ندارند.

 

وی افزود: این بسته کمک آموزشی شامل منابع علوم قرآنی (تاریخ قرآن، علوم قرآنی، علم الحدیث، تفسیر و کتاب تست مخصوص علوم قرآنی)، عربی (مبادی العربیه 2 و 4، صرف متوسطه، نحو متوسطه و کتاب تست عربی) و زبان (شیعه در اسلام علامه طباطبایی فارسی و انگلیسی به همراه تست زبان انگلیسی) می‌باشد که به صورت وسیع در سطح کشور توزیع می‌گردد.

 

وی گفت: کلیه مدیران مراکز و موسسات قرآنی و نیز دانشکده‌های الهیات از سراسر کشور می‌توانند برای کسب اطلاعات، سفارش و دریافت این بسته‌ها با شماره 66978001-021 تماس بگیرند./966/د102/ی

ارسال نظرات