۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۸۷۷۹۰

دومین جلسه نقش امام موسی صدر در استمرار جنبش احیای فکر دینی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ بخش دوم از ششمین درس‌ گفتار پژوهشی «اندیشه و عمل» با موضوع «نقش امام صدر در استمرار جنبش‌ احیای فکر دینی» با حضور استاد محمدجواد صاحبی برگزار می‌شود.
دومین جلسه نقش امام موسی صدر در استمرار جنبش احیای فکر دینی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این درس ‌گفتار روز شنبه، چهارم آبان 1392 از ساعت 16 تا 18 در این مؤسسه، به آدرس تهران، میدان هفت تیر، بالا‌تر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، جنب مسجد الرضا، پلاک 10، واحد 2 برگزار خواهد شد.

این درس گفتار، ششمین درس گفتار اندیشه و عمل است و بخش نخست آن ماه گذشته با حضور استاد محمدجواد صاحبی برگزار شده بود.

سلسله نشست‌های اندیشه و عمل، به صورت ماهانه با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه در مؤسسۀ امام موسی صدر برگزار می‌شود و شرکت در آن‌ها برای عموم علاقه مندان آزاد است.

ویراست جدید «ادیان در خدمت انسان» منتشر شد

چاپ دوم کتاب «ادیان در خدمت انسان؛ جستارهایی دربارۀ دین و مسائل جهان معاصر» اثر امام موسی صدر، با ویرایش جدید منتشر شد.

این کتاب، که دربردارندۀ جستارهایی از امام موسی صدر دربارۀ دین و مسائل جهان معاصر است، نخستین بار در سال ۱۳۸۴ منتشر شده بود.

«ادیان در خدمت انسان» دومین جلد از مجموعۀ «در قلمرو اندیشۀ امام موسی صدر» است که با ویرایش و مقابلۀ تازه‌ای با متن اصلی و نیز همراه با نمایه و مستندسازی و استخراج منابع روایی و قرآنی منتشر شده است.

سید عطاءالله افتخاری، حمیدرضا شریعتمداری، مهدی فرخیان، محسن کمالیان و غلامحسین موسوی، مترجمان ۲۹ مقاله و سخنرانی این کتاب‌اند که برخی از عناوین آن‌ها عبارت‌اند از: «ادیان در خدمت انسان»، «در پاسداشت آزادی»، «دین در جهان امروز»، «مبارز کیست؟»، «جلوه‌هایی از تمدن ما»، «اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی»، «اخلاق پیروزی» و «روزه، تمرین جهاد.»

این کتاب با قیمت ۱۳۰۰۰ تومان و با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه در ۴۰۵ صفحه به همت انتشارات مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر به‌زودی منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی مؤسسۀ امام موسی صدر و یا با تلفن‌های ۸۸۴۹۴۱۶۲ (۰۲۱) و ۸۸۴۹۴۱۶۳ (۰۲۱) این کتاب را تهیه کنند./966/د102/ن

ارسال نظرات