۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۳۳۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

سعادت بشر در گرو عمل به قرآن است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی سعادت بشر را در گرو عمل به قرآن دانست و گفت: انسان با استفاده از راهنمایی‌ها و تعالیم قرآن باید در صدد تقویت ایمان خود برآید.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مستبصران گرجستان، گفت: قدر خود را بدانید و از فرصتی که نصیب شما شده به خوبی استفاده کنید.
وی بر ضرورت استفاده از فرصت‌های به دست آمده تأکید کرد‌ و ابراز داشت: انسان با استفاده از راهنمایی‌ها و تعالیم قرآن باید در صدد تقویت ایمان خود برآید.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه سعادت بشر را در گرو عمل به قرآن خواند و خطاب به مستبصران، اظهار کرد: از کسانی که به قرآن تسلط دارند بخواهید تا قرآن را برای شما تفسیر کنند تا بیشتر با فرامین الهی آشنا شوید.
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی بر ضرورت مقابله انسان با نفس اماره تأکید کرد و گفت: خدا پیامیران الهی را فرستاد تا انسان‌ها را به نیکی و دوری از گناه سفارش کنند.
وی شناخت خدا را موجب دوری از گناه و جنایت خواند و ابراز کرد: جنایتکاران عالم کسانی هستند که خدا را نشناخته‌اند، از این رو به مظلومان جهان ظلم و ستم می‌کنند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در پایان برای مستبصران گرجستانی آرزوی توفیق و سلامت کرد و گفت:‌ دیدار شما با علما نشان دهنده این است که به دنبال سعادت و استفاده از فرصت‌ها هستید./927/پ202/ج
ارسال نظرات