۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۸۱۰

اعلام مسیرهای راهیپمایی13 آبان در شهرستان بیرجند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان را در شهرستان بیرجند اعلام کرد.
راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرگزاری رسا از بیرجند به نقل از روابط عمومی شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، حجت الاسلام محمد سلم آبادی، رییس شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با بیان این که 13 آبان ماه روز جهانی مبارزه با استکبار و نماد عدالت خواهی ملت ایران در دفاع از مظلومان و امام زمان(عج) است، گفت: مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ساعت 9 صبح از مسیر میدان شهدا آغاز شده و تا میدان ابوذر و میدان قدس ادامه دارد.

 

وی افزود: 13 هزار پوستر و تراکت راهپیمایی 13 آبان در سطح مدارس، ادارات و شهرستان های استان به منظور فضاسازی هرچه بهتر توزیع شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از چاپ و توزیع  2 ویژه نامه به مناسبت راهپیمایی 13 آبان در روز نامه های استان خبر داد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مدیران، خانواده های شهدا، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان  دعوت می کند.

 

حجت الاسلام سلم آبادی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه بار دیگر پیکر استکبار جهانی را به لرزه در خواهد آورد و سیلی محکمی به صورت استکبار خواهد زد.

 

وی یادآورشد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان لبیک به ندای یاور خواهی امام حسین در روز عاشورا است./968/د102/ب

ارسال نظرات