۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۸۸۹۹۲

نخستین امام جمعه بخش امام زاده عبدالله آمل معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین امام جمعه بخش امام زاده عبدالله آمل معرفی شد.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد انتظاری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، دوشنبه شب در مراسم معارفه نخستین امام جمعه بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان این که نمازجمعه از اهمیت والا و ارزنده ای برخوردار است، گفت: پیامبر گرامی اسلام می فرماید نماز جمعه برابر با عمل بیست سال و پاداش یک نمازجمعه برابر با پاداش دویست سال عبادت است.

 

وی با اشاره به این که امروز تقویم بخش امام زاده عبدالله ورق ماندگاری خواهد خورد، بیان داشت: حجت الاسلام مهدی غفاری که از ائمه جمعه موفق شهرهای استان خراسان شمالی بودند به مدت سه سال از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه امام زاده عبدالله آمل معرفی می شوند که نماز پرشکوه و با صلابت جمعه از هفته آینده در این شهر برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام انتظاری با تاکید بر این که امروز 42 تریبون نماز جمعه در استان مازندران و 750 تریبون نمازجمعه در سراسر کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم تا در شهرها و بخش هایی که استعداد وجود دارد تریبون نماز جمعه را برپا کنیم که در این راستا امام جمعه دابودشت آمل در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

 

حجت الاسلام مهدی غفاری، نخستین امام جمعه امام زاده عبدالله آمل، در این مراسم با بیان این که امام حسین(ع) به ما درس ایمان، ایثار و فداکاری آموخته است، گفت: انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از حرکت امام حسین(ع) است.

 

وی با اشاره به این که باید سعی کنیم تا کارهای ما در مسیر الهی باشد که سبب سعادت و تعالی خواهد شد، ادامه داد: تلاش ما باید در این راستا بوده تا رضایت خداوند منان را کسب کنیم.

 

حجت الاسلام غفاری با تاکید بر این که نمازجمعه یکی از رسانه های مهم است، بیان داشت: امام جمعه تبیین کننده سخنان قرآن، اهل بیت معصومین(ع) و ولایت بوده که باید از این فرصت به درستی استفاده کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات