۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۸۸۹۹۹

جلسه توجیهی مبلغان مدارس امین شیراز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه شیراز از فعالیت 15 مدرسه امین در این شهر خبر داد.
مدارس امين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در جلسه توجیهی مبلغان مدارس امین که به همت آموزش و پرورش شهرستان شیراز و مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد حجت الاسلام یوسف متوسلیان معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه استان فارس هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بیشتر بین حوزه های علمیه و آموزش وپرورش دانست و افزود: وظیفه حوزه علمیه تربیت مبلغان در سطوح عالی و مجهز به علم روز و وظیفه معاونت تبلیغ مستقر کردن این مبلغان آموزش دیده در مکان‌های تبلیغی و مدارس است.


معاون تبلیغ حوزه‌های  علمیه فارس ادامه داد: وظیفه مبلغان در مدارس امین پاسخ گویی به مسائل دینی و تربیتی دانش آموزان، برگزاری مراسم‌های مذهبی با همکاری مربیان پرورشی، اقامه نمازهای جماعت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری کلاسهای احکام و اخلاق اسلامی است.


در ادامه جلسه حجت الاسلام رحیمی صادق، مدیر حوزه های علمیه فارس به نقش مهم روحانیت و مبلغان و حضور پررنگ‌تر حوزه های علمیه در مدارس تاکید کرد و افزود: در این زمان که دشمن کمر بسته تا دین را از نوجوانان و جوانان بگیرد حوزه و آموزش و پرورش باید با تلاش بیشتر حیله دشمنان دین را خنثی سازند.

 

وی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت‌های واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش استان فارس، خواستار همکاری بیشتر و بستر سازی مناسب برای حضور مبلغان در مدارس شیراز و استان فارس شد.


حجت‌الاسلام مهدی آدینه، معاون تبلیغ حوزه های علمیه شیراز در پایان از افزوده شدن 10 مدرسه امین به جمع مدارس امین شهرستان شیراز خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد مدارس امین در شهر شیراز به 15 مدرسه افزایش یافته است. /916/پ203/ع

ارسال نظرات