۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۸۹۰۲۰
مسؤول بسیج طلاب کشور:

آمریکا تا زمانی که خوی گرگ صفتی دارد دشمن ایران است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور شعار های استکبار ستیزی ملت جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از اندیشه های ناب امام خمینی(ره) دانست و گفت: آمریکا تا زمانی که خوی گرگ صفتی دارد دشمن ایران است.
مسؤول بسيج طلاب کشور

حجت الاسلام علی رضایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، با بیان این که در بیشتر مدارس علمیه کشور پایگاه مقاومت بسیج تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است در پایگاه های بسیج طلاب و روحانیان فعالیت های بنیادین از قبیل تربیت مربی متخصص در زمینه مقابله با فرقه های انحرافی و پاسخ به شبهات است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: آمریکا تا زمانی که خوی گرگ صفتی را با خود به همراه دارد و همواره از آن حمایت می کند دشمن جمهوری اسلامی خواهد بود.

 مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور در ادامه سخنانش با تأکید بر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی ابراز داشت: شعار های استکبار ستیزی ملت جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اندیشه های ناب امام خمینی(ره) است.

وی ملت نظام اسلامی را پیشتیبان ولی فقیه عنوان کرد و افزود: ملت غیور ایران همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پیرو رهنمود های امام و رهبری است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که طلاب و روحانیان خادم قرآن و اسلام هستند، تأکید کرد: حضور گسترده قشر طلبه در صحنه های گوناگون مستلزم حضور آن ها در جبهه های جنگ سخت و نرم است.

حجت الاسلام رضایی شهادت طلاب و روحانیان در جبهه های جنگ را وظیفه عنوان کرد و با اشاره به جانفشانی این قشر در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت طلاب و روحانیان در جنگ تحمیلی به قرآن و اسلام قوت و استحکام بیشتر بخشید.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که بیش از 4 هزار طلبه و روحانی در جبهه های جنگ به شهادت رسیده اند، خاطرنشان کرد: استان خوزستان در دفاع از قرآن و نظام اسلامی از پیشتازان دفاع بوده و بیش از 200 طلبه و روحانی را برای مصونیت نظام فدا کرده است.

حجت الاسلام رضایی شهید قنوتی را یکی از محور های مقاومت در خرمشهر دانست و گفت: نخستین شهید قشر روحانی، شهید قنوتی یک از محورهای مقاومت در جبهه داخلی خرمشهر محسوب می شود و زمانی که به شهادت رسید ضربه بزرگی بر پیکره رزمندگان وارد شد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور سخن پایانی خود را به شهید جهان آرا اختصاص داد و افزود: پس از شهادت دلیرانه شهید قنوتی محور مقاومت به شهید جهان آرا داده شد و با اندیشه های تاکتیکی و گسترده وی خرمشهر از بند حزب بعث خارج و آزادی خود را به دست آورد./9458/ت302/غ

ارسال نظرات