۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۸۹۰۶۲
آیت الله مدوحی:

مرحوم عسگراولادی به معنای واقعی کلمه مرید امام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر ولایت مداری مرحوم عسگر اولادی، گفت: ایشان مرید واقعی امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بود.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ولایت مداری و تبعیت بی چون چرا از ولی فقیه را به عنوان یکی از مهم ترین ابعاد شخصیتی مرحوم عسگر اولادی برشمرد و با تسلیت درگذشت وی، ابراز داشت: ایشان به معنای واقعی کلمه مرید امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مرحوم عسگر اولادی را انسانی دینی و الهی توصیف کرد و اظهار داشت: ایشان یک متدین انقلابی بودند؛ به همین دلیل ارتباط بسیار خوبی با مراجع و علما داشتند.

آیت الله ممدوحی مرحوم عسگر اولادی را مردی شایسته و نیکو خواند و گفت: ایشان در دوران انقلاب و پیش از آن زحمات زیادی را متحمل شد بنابراین حق زیادی به گردن ملت ایران دارند؛ حیف شد که ایشان را از دست دادیم.

وی با اشاره به مبارزات و مجاهدت های مرحوم عسگراولادی در دوران انقلاب، گفت: آن مرحوم غالبا با تهدیدهای بسیار جدی روبرو می شد اما هیچ گاه کوتاه نیامد و پای خط مستقیم هزینه زیادی پرداخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به آیه«مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَ لَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَى کُلِّ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ» اشاره کرد و گفت: خداوند می فرماید هیچ آیه ای را برنمی داریم مگر این که بهترش را جایش می گذاریم؛ امیدواریم افراد صالح و شایسته جای مرحوم عسگراولادی را پر کنند./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات