۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۹۰۳۶۱
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

ملت هیچگاه خیانت فتنه‌گران را فراموش نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که اگر بصیرت وجود نداشت حماسه 9 دی رخ نمی‌داد،‌ گفت: امروز برخی سخن از فراموش کردن فتنه می‌زنند در حالی که دشمن در سال 88 با استفاده از برخی عناصر داخلی به دنبال براندازی نظام بود.
حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان این‌که بسیجیان و همه مردم ایران غیرت دینی را از امام حسین(ع) آموختند، گفت:‌ ولایت مداری یکی از درس‌های قیام امام حسین(ع) است.
 
وی بر ضرورت تبعیت از ولایت تأکید کرد و ابراز داشت: خداوند دستور داده که از ولی امر اطاعت شود و امروز بسیجیان ما با تبعیت از ولایت به پیش می‌روند.
 
حجت‌الاسلام حاج صادقی با بیان این‌که نظام اسلامی تنها یک ولی دارد، اظهار کرد: بسیجیان از مدیران کشور می‌خواهند که خود را در مقابل ولایت مجتهد ندانند و دنبال این نباشند که ولایت را با در مقابل عمل انجام شده قرار دهند بلکه تنها باید در مسیر ولایت حرکت کنند.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که بسیجیان ولایت را انتخاب کرده و آنرا را با هیچ چیز دیگری عوض نخواهند کرد، افزود: همه باید به این امر توجه داشه باشند که همراهی با آنها در گرو ملازم بودنشان با ولایت است.
 
وی با استناد به آیات به نشانه‌های حزب‌اللهی واقعی اشاره کرد و گفت: بسیجی کسی است که با دشمنان خدا هرچند از نزدیکان خود باشد، دوستی نکند.
 
حجت‌الاسلام حاج صادقی یکی از ویژگی‌های بسیجیان را تبری از کفر و طاغوت دانست و ابراز کرد: تبری جزء دین اسلام و مرگ بر آمریکا از آیات قرآن گرفته شده است.
 
داشتن روحیه بسیجی رمز موفقیت در مذاکرات است 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 مذاکره کنندگان را به داشتن روحیه بسیجی توصیه کرد و گفت: با چنین روحیه‌ای صد نفر امثال نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی کاری از پیش نمی‌برند و دشمنان شکست خواهند خورد.
 
وی بصیرت آموزی را از دیگر درس‌های جریان عاشورا خواند و اظهار کرد: بسیجیان به خوبی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را تشخیص داده و به خوبی پاسخ قاطعی به دشمنان می‌دهند.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که اگر بصیرت وجود نداشت حماسه 9 دی رخ نمی‌داد،‌ تأکید کرد: امروز برخی سخن از فراموش کردن فتنه می‌زنند در حالی که دشمن در سال 88 با استفاده از برخی عناصر داخلی به دنبال براندازی نظام بود.
 
حجت‌الاسلام حاج صادقی بر ضرورت شکرگذاری از نعمت ولایت تأکید کرد و گفت: غفلت از توطئه‌های دشمن درست در مقابل بصیرت قرار دارد.
 
وی با بیان این‌که گفتمان ولایت و استقامت از آسیب رسیدن به نظام جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: نرمش قهرمانانه رقیب گفتمان مقاومت نیست بلکه نوعی تاکتیک در قالب مقاومت محسوب می‌شود.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که در برابر استکبار جز با مقاومت نمی‌توان سخن گفت، افزود: آمریکا در زمانی که اصلاح‌طلبان به دنبال گفت‌وگو با آنها بودند ایران را محور شرارت خواندند.
 
حجت‌الاسلام حاج صادقی در ادامه با بیان این‌که ایران اهل مذاکره است، ابراز کرد: ما هیچ‌گاه دست از ارزش‌ها و آرمان‌های خود بر نمی‌داریم و با تکیه بر نیروهای داخلی خود به موفقیت دست خواهیم یافت./927/پ202/ی
ارسال نظرات