۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۹۰۴۴۶

انگلیس نگران از مهاجران آسیایی

خبرگزاری رسا ـ برخی از مهاجران و جوامع انگلیسی فساد کاری در آنها "بومی" است و اینطور بزرگ شده‌اند که فکر می‌کنند می‌توان از طریق فرهنگ لطف و التفات به بعضی چیزها دست یافت.
پرچم بريتانيا متشکل از سه کشور ايرلند شمالي،اسکاتلند و انگليس

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری گفت: دومینیک گریو، از نمایندگان مجلس و مقامات دولتی این کشور گفته است که سیاستمداران باید مراقب مسئله فساد کاری در جوامع اقلیت های قومی باشند.


آقای گریو که مشاور ارشد حقوقی دولت است، در مصاحبه با روزنامه دیلی‌تلگراف گفته است منظور او عمدتا جوامع پاکستانی ساکن انگلیس است.


وی گفته است برخی از مهاجران از جوامعی وارد انگلیس می شوند که "فرهنگ لطف و التفات" در آنها حاکم است اما باید کاملا روشن کرد که این فرهنگ در انگلیس غیرقابل قبول است.


آقای گریو در عین حال به دیلی تلگراف گفته است: محتاطانه می‌گویم که این مسئله، مختص جامعه پاکستانی هاست ولی فساد در جوامع دیگر انگلیسی نیز وجود دارد.


وی گفت: برخی از مهاجران و جوامع انگلیسی، فساد کاری در آنها "بومی" است و اینطور بزرگ شده‌اند که فکر می‌کنند می‌توان از طریق فرهنگ لطف و التفات به بعضی چیزها دست یافت.


دومینیک گریو گفت: حواس ما سیاستمداران باید به این موضوع باشد. اما وی پس از آن به بی بی سی گفت: نمی توان این مشکل را به یک جامعه قومی خاص یا همه جوامع نسبت داد. ادغام جوامع اقلیت در انگلیس برای همه ما منافع گسترده ای داشته است.


هشداری که دومینیک گریو داده قبلا نیز در سال 2010 توسط یکی از سیاستمداران محافظه‌کار انگلیس مطرح شده بود. در آن زمان، بارونس وارسی نسبت به تقلب انتخاباتی در میان برخی از جوامع مهاجر هشدار داده بود.


بارونس وارسی گفته بود: ما دست کم سه کرسی را به خاطر تقلب انتخاباتی از دست دادیم و مسئله عمدتا از جانب جوامع آسیایی بود./1421/1409/ح

ارسال نظرات