۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۹۰۵۵۴
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی:

موفقیت در مذاکرات مرهون مقاومت چندین ساله ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان موفقیت تیم مذاکره کننده با گروه 5+1 را نتیجه حمایت‌های رهبری و مقاومت چندین ساله ملت ایران در برابر استکبار جهانی دانست.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، توافق هسته‌ای ایران را ثمره ایستادگی ملت و خون شهیدان هسته‌ای کشور دانست و گفت: مقاومتی که مردم در طول این 10 سال برای احقاق حق مسلم خود نشان دادند این پیروزی بزرگ را به همراه داشت.
وی با اشاره به حمایت‌های بی دریغ رهبری از تیم مذاکره کننده، ابراز کرد: این حمایت‌ها و تلاش‌های تیم مذاکره کننده سبب شد که قدرت‌های برتر جهانی در برابر عظمت ملت ایران سر تسلیم فرود بیاورند.
امام جمعه خرم آباد با بیان این‌که قدرت‌های جهانی همیشه در پی این بودند که به جهانیان القا کنند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است،‌ اظهار کرد: ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و امروز دشمن به این نتیجه رسید که فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح آمیز است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این‌که جلوی ساخت سلاح‌های هسته‌ای ایران را گرفتیم، افزود: این یک اقدام تبلیغاتی است و تنها برای اغنا کردن همپیمانان خود این مطالب را عنوان می‌کنند.
حجت‌‌الاسلام والمسلمین میر عمادی با تأکید بر این‌که ایران به دنبال ساخت سلاح‌های هسته‌ای نیست، گفت: ایران همیشه بر این مسأله پافشاری کرده و امروز حق مسلم ایران اسلامی محفوظ ماند.
وی با بیان این‌‌که تیم مذاکره کننده در این مذاکرات با تدبیر و حفظ خطوط قرمز عمل کرده و رضایت مندی رهبری معظم انقلاب را سبب شدند، ابراز کرد:‌ رضایت مندی رهبری از گروه مذاکره کننده حجت شرعی برای ملت ایران است که مسؤولان از خطوط قرمز عبور نکرده و از حق مسلم ایران دفاع کردند.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که امروز ملت ایران اطمینان خاطر دارند که حق مسلم شان پایمال نشده، افزود: امیدواریم در ادامه نیز با ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی حق ملت ایران پایدار باقی خواهد ماند./927/ت302/ج
ارسال نظرات