۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۹۱۵۰۴
حجت الاسلام مصلحی:

دشمن برای حذف شعارهای انقلابی سرمایه‌گذاری گسترده ای را آغاز کرده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر پیشین اطلاعات با بیان این که دشمنان به دنبال تغییر شعارهای مبنایی و اصولی نظام اسلامی هستند، گفت: دشمن برای حذف شعارهای انقلابی کشورمان سرمایه گذاری گسترده ای را آغاز کرده است.
حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير سابق اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان فومن بر ضرورت شناخت وآ گاهی از برنامه های استکبار جهانی تأکید کرد و افزود: باید با حرکت های دشمنان آشنا شویم ومسائل مربوط به آن را دنبال کنیم.

 

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که دشمنی استکبار با ایران اسلامی ریشه ای است، ادامه داد: آنها از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال برچیدن ساختار نظام اسلامی بودند.

 

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به این که دشمن برای نابودی ساختار نظام هر روز توطئه جدیدی را دنبال می کند، بیان داشت: هشت سال جنگ تحمیلی که از سوی استکبار جهانی طراحی شده بود، با هدف ریشه کنی ساختار نظام اسلامی شکل گرفت.

 

وی با بیان این که دشمنان به دنبال تغییر شعارهای مبنایی و اصولی نظام اسلامی هستند، افزود: دشمن برای حذف شعارهای انقلابی کشورمان سرمایه گذاری گسترده ای را آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام مصلحی یکی از اهداف و برنامه های دشمن را شکستن جبهه مقاومت در منطقه دانست و با بیان این که دشمن برای رسیدن به این هدف خود تلاش های گسترده ای را آغاز کرده است، ادامه داد: در این مسیر دشمنان برای شکستن ایستادگی و مقاومت ملت ایران به شدت تلاش می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که یکی از مسائلی که در ژنو مورد توافق قرار گرفته توقف تحریم های جدید بر علیه ایران از سوی کنگره آمریکا است، خاطرنشان کرد: آنها به هر بهانه ای تلاش می کنند که ایران را تحریم کنند و اگر در مسأله هسته ای این اتفاق رخ ندهد ممکن است به دلیل مسائلی همچون نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم ما را تحریم کنند.

 

وزیر سابق اطلاعات، مخالفت فرانسه در مذاکرات ژنو را یکی از بازی های دشمن ذکر کرد و با بیان این که آنها به دنبال مدیریت ما هستند، ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید دشمن را مدیریت کنیم.

 

حجت الاسلام مصلحی، تغییر هویت نظام اسلامی را از جمله مهم ترین برنامه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی صورت می گیرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که تحریم ها بستری را برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می کند، بیان داشت: ملت ایران در اوج تحریم ها به پیشرفت های گسترده در صنایع مختلف دست یافتند که این نشان دهنده بی اثر بودن تحریم ها بر پیشرفت ایران اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری یادواره های شهدا را پاسداشت مقام شامخ شهدا و ارزش ها دانست و گفت: اقتدار وعظمت امروز نظام مدیون خون های پاک شهدا است که باید قدر دانسته شود.

 

وی با اشاره به این که دانشجویان کشورمان در همه عرصه ها در جهت حفظ و پشتیبانی نظام اسلامی حضوری در صحنه داشته و دارند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نیز مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی های دانشجویان انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام مصلحی همچنین به نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که استمرار و اقتدار امروز نظام را مدیون و مرهون هدایت های علمانه ولایت فقیه هستیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در سایه هدایت های ولی فقیه امروز به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شده، این درحالی است که بسیاری از انقلاب های صورت گرفته به هدف نهایی خود نرسیده است.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که همه تلاش دشمنان در جهت جلوگیری از جهانی شدن گفتمان انقلاب و بیداری اسلامی در دنیا است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی به جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان نیز صادر شده است.

 

وزیر سابق اطلاعات در ادامه سخنان خود گسترش بیداری اسلامی را نیازمند رهبری هوشمند و عالم به منظور استمرار در کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از کشورهای اسلامی نظیر مصر به دلیل فقدان رهبری واحد و هوشمند نتوانست به نتیجه برسد.

 

وی با تأکید براین که انقلاب اسلامی به دلیل این که با خون های پاک شهدا آبیاری شده هیچ گاه متوقف نشده و نخواهد شد، ادامه داد: امروز این نظام مقتدر در سایه ایثارگری های فرزندان انقلاب در دنیا اثرگذار است./950/پ201/ج

ارسال نظرات