۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۹۱۶۵۷
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

استکبارستیزی شعار محوری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار زور و زیاده خواهی نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی شعار محوری ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بوده و ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، بعد از ظهر امروز در جمع مسؤولان شهرستان نکا، ولایت مداری شاخصه ملت ایران در مقایسه با دیگر ملت های دنیا برشمرد و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان و مدافع حقیقی ولایت بوده و هستند.

 

وی با بیان این که ولایت مداری ملاک سنجش افراد در نظام اسلامی است، افزود: ولایت مداری تنها در شعار دادن نیست بلکه در عمل نیز باید آشکار شود.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای ولایت فقیه به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: تا زمانی که در مسیر ولایت گام برداریم می توانیم به سعادت و تعالی فردی و اجتماعی امیدوار باشیم.

 

امام جمعه نکا با تأکید براین که همه دغدغه مسؤولان در نظام اسلامی باید خدمت به مردم و رفع مشکلات عمومی جامعه باشد، افزود: خدمت گزاری باید شاخصه اصلی یک مدیر در جامعه اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران در سایه مقاومت و ایستادگی مردم در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب به پیشرفت های گسترده ای دست یافته است، گفت: پیروزی های آینده ملت ایران با پایداری این مردم تکمیل خواهد شد.

 

امام جمعه نکا با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار زور و زیاده خواهی نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی شعار محوری ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بوده و ادامه خواهد داشت.

 

وی با تأکید براین که مردم کشورمان هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی دست نخواهند کشید، گفت: دفاع از آرمان ها و حقوق به حق نظام اسلامی همواره مورد توجه ملت ایران بوده است.

 

مدیر حوزه علمیه نکا با اشاره به این که امروز غرب به ویژه آمریکا در برابر عزت و عظمت ملت ایران رویکردی تازه را دنبال می کند، افزود: البته ملت بزرگ ایران هیچ اعتمادی به آمریکا و همپیماناش نداشته و ندارد، چون عملکرد این کشورها در 34 سال اخیر همواره بر مبنای زیاده خواهی و زورگویی علیه ملت ها به ویژه ملت ایران استوار بوده است.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت بزرگ ایران دفاع از نظام، انقلاب و رهبری را همواره جزء اصول مهم خود مورد توجه قرار داده است، ادامه داد: ملت ایران در همه امور گوش به فرمان رهبری نظام هستند و هرگز دست از حمایت و پشتیبانی خود ولی فقیه نخواهند کشید./950/پ203/س

ارسال نظرات