۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۹۱۷۲۵
تا 25 آذرماه؛

نام‌نویسی مرحله هفتم طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ فهیمه ناهید مسئول اطلاع رسانی طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید گفت: پیرو مصوبه ستاد طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید، ثبت نام مرحله نهم این طرح تا 25 آذر تمدید شد.
دارالقرآن خانه کارگر

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، فهیمه ناهید مسئول اطلاع رسانی طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید گفت: پیرو مصوبه ستاد طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید، ثبت نام مرحله نهم این طرح تا 25 آذر تمدید شد.

وی گفت: ثبت نام مرحله نهم این طرح ملی که از اوایل مهرماه سال جاری آغاز شده است، به دلیل حجم بالای تقاضا تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 25 آذر تمدید شد.

مسئول اطلاع رسانی طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید افزود: این طرح جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که به صورت تلفنی برگزار می‌شود و پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم صورت می‌پذیرد.

وی در خصوص نحوه آموزش این افراد گفت: متقاضیان شرکت در این طرح قرآنی پس از ثبت نام ضمن دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی، تحت آموزش‌های تلفنی استادان پشتیبان که از حافظان قرآن کریم هستند قرار می‌گیرند.

ناهید تصریح کرد: تاکنون بیش از 15 هزار نفر از سراسر کشور طی هشت مرحله گذشته در این طرح ملی ثبت نام کرده‌اند که احتمال می‌رود این عدد افزایش یابد.

وی در پایان افزود: متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند تا تاریخ 25 آذر سال جاری  با شماره تلفن 66978001-021 تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه هدی مراجعه کنند.

آغاز ثبت نام دوره‌های غیرحضوری قرآن کریم ویژه دانشجویان

محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت:  پیرو مصوبه ستاد مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم، ثبت نام دانشجویان در دوره‌های غیرحضوری قرآن کریم از امروز به مدت یک هفته به مناسبت فرارسیدن 16 آذر گرامی‌داشت روز دانشجو آغاز شد.

وی گفت: این آموزش‌ها در سه رشته حفظ، روخوانی و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌گردد و به گونه‌ای طراحی شده که نه تنها خللی به برنامه تحصیلی دانشجویان وارد نمی‌کند بلکه متناسب با آن  صورت می‌پذیرد.

محسنی کبیر افزود: دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در کشور فعالیت‌های مختلفی را در دانشگاه‌ها در سال‌های گذشته نظیر اجرای این طرح‌ها در مراکز علمی کاربردی،  دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شهید بهشتی و ... انجام  داده و دانشجویان زیادی را از آموزه‌های دینی و قرآنی بهرمند ساخته است.

وی گفت : این مرکز برای توسعه آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم کمیته‌ای را متشکل از مسئولین قرآن و عترت دانشگاه‌ها تشکیل داده است که در حال حاضر بیش از 130 عضو از سراسر کشور از دانشگاه‌های مختلف دارد و قرار است تا این آموزش‌ها با انسجام بیشتری در سطح دانشگاه‌ها برگزار گردد.

محسنی گفت: کلیه دانشجویان علاقمند به فراگیری آموزش‌های قرآن کریم از سراسر کشور می‌توانند جهت ثبت‌نام در طرح آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در سه رشته حفظ، روخوانی و مفاهیم قرآن تا تاریخ 21  آذر سال جاری  با ارائه شماره دانشجویی با شماره تلفن 66978001-021 تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه هدی مراجعه کنند./966/د102/ن

ارسال نظرات