۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۹۲۷۷۲

نخستین یادواره سوره‌های سرخ در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا - نخستین یادواره «سوره های سرخ» با هدف گرامی‌داشت یاد شهدای قرآنی شهر تهران در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
نخستین یادواره سوره‌های سرخ در تهران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقران الکریم، سه شنبه 26 آذرماه، سازمان دارالقران الکریم میزبان شرکت کنندگان در نشست هماهنگی کمیته ارتباطات یادواره «سوره‌های سرخ»، ویژه گرامیداشت شهدای قرآنی شهر تهران بود.
در این نشست که نمایندگانی از سازمان‌ها و دستگاه‌های برگزار کننده یادواره مزبور حضور داشتند،‌ نحوه برگزاری هرچه مطلوب‌تر یادواره به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و هریک از نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های برگزارکننده یادواره به بیان نحوه پیشرفت وظایف از پیش تعریف شده خود پرداختند.
بنا بر این گزارش، مراسم گرامی‌داشت 114 شهید قرآنی شهر تهران روز 25 دیماه در سالن همایش‌های برج میلاد و به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران و با همکاری و مساعدت نهادها و دستگاه‌هایی مانند سازمان دارالقران الکریم، رادیو قرآن،‌شبکه قران و معراف سیما، شورای عالی قرآن، بسیج شهرداری تهران،‌ معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، جمعیت قرآنی استان تهران، اتحادیه تشکل‌های قرآنی، مرکزقرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه،‌بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگسرای قرآن،‌ برگزار می‌شود.
نشر و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در جوانان، معرفی الگوهای سبک زندگی قرآنی و اسلامی، تکریم خانواده‌های معظم شهدای قرآنی و زمینه سازی جهت معرفت و بصیرت قرآنی در بین جامعه قرآنی از اهداف این همایش است./9598/د102/ی
ارسال نظرات