۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۸۹۲
همزمان با شب اربعین؛

ویژه‌برنامه حماسه اشک از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه «حماسه اشک» در شب اربعین حسینی از رادیو معارف پخش می‌شود.
ويژه‌برنامه حماسه اشک از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با شب اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش، ویژه برنامه «حماسه اشک» با هدف تبیین آثار حماسه قیام عاشورا و خطبه حضرت امام سجاد و حضرت زینب علیهما‌السلام روی آنتن می‌رود.
در این برنامه حجت‌الاسلام محمدرضا جباری کارشناس تاریخ اسلام و سیره معصومین و استاد حوزه و دانشگاه به محورهای موضوعی: فضیلت زیارت امام حسین علیه‌السلام و پاسخ به شبهات مرتبط با آن، مقایسه رسالت حضرت امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در برابر اقدامات موذیانه یزید و بنی‌امیه در کوفه و شام، نگاهی به اوضاع مدینه قبل و بعد از قیام امام حسین علیه‌السلام و تحلیل و تأثیر این قیام و نگاهی به تأثیر قیام کربلا در جهان اسلام می‌پردازد.
ویژه‌برنامه «حماسه اشک» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم‌السلام به سردبیری و تهیه‌کنندگی روح‌الله اسماعیلی یکشنبه اول دی 92 از ساعت 19:15 از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و عزادار می‌شود.
علاقه‌مندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «حماسه اشک» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات