۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۹۳۳۸۸
همزمان با 9 دی؛

تجمع بزرگ مردم اهواز در مسجد اعظم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از برگزاری تجمع 9 دی در اهواز خبر داد و گفت: این برنامه تجدید میثاق دوباره مردم اهواز با ولایت برگزار می شود.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری تجمع بزرگ مردم اهواز همزمان با سالروز حماسه 9 دی خبر داد و گفت: این برنامه، تجدید میثاق دوباره مردم اهواز با ولایت برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مراسم اظهار داشت: این مراسم بزرگ از ساعت 10 صبح 9 دی ماه از مسجد اعظم آغاز و در بلوار آیت الله بهبهانی ادامه پیدا می کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز سخنران این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام جعفری از تشکیل کمیته‌های ده گانه ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی در استان خوزستان خبر داد و گفت: این کمیته ها به منظور بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه در استان خوزستان تشکیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته فرهنگیان و دانش آموزان، کمیته نیروهای مسلح، کمیته هئیت‌ها و مساجد، کمیته بانوان، کمیته اساتید و دانشجویان، کمیته جوانان، کمیته تزئینات و فضاسازی شهری و کمیته اطلاع‌رسانی از جمله کمیته های تشکیل شده جهت بزرگداشت حماسه 9 دی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: کمیته مراسم، آخرین کمیته ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان که مسؤولیت آن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات استان است.

بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه در 60 نقطه از خوزستان

وی با بیان این که برنامه‌های بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه در 60 نقطه از خوزستان برگزار می‌شود، افزود: ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی با همکاری فرمانداران و بخشداران و مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها تشکیل شده است.

حجت الاسلام جعفری تجلیل از خانواده دانشجوی شهید یعقوب بروایه یکی از شهدای فتنه سال 1388، تجلیل از 30 نفر از بصیرت افزایان در سال 88 پخش تصاویری از حضور مردم در حماسه 9 دی ماه سال 1388 از شبکه استانی را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی در خوزستان اعلام کرد./9464/ت302/ب

ارسال نظرات