۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۹۳۵۰۱
در مدرسه فیضیه قم برگزار شد؛

تجمع بزرگ عاشورائیان بصیرت و میثاق با ولایت

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ عاشورائیان بصیرت و میثاق با ولایت با حضور طلاب، علما و فضلای حوزه علمیه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
تجمع بزرگ عاشورائيان بصيرت و ميثاق با ولايت در مدرسه فيضيه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ عاشورائیان بصیرت و میثاق با ولایت با حضور طلاب، علما و فضلای حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این تجمع بزرگ، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمی، آیت‌الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) و نمایندگان بیوت مراجع تقلید حضور داشتند.

طلاب و فضلای شرکت کننده در این تجمع بزرگ با شعارهایی همچون؛ «علمدار ولایت حوزویان فدایت، وحدت با منافق حیله دشمنان است، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است، ما همگی ز نسل ذوالفقاریم هراسی از تیر عدو نداریم، حراست از ولایت شعار مؤمنان است، هیهات من الذله و ما همه سرباز تو ایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» پیوند خود با ولایت و تبری از فتنه گران را اعلام کردند.

حاج علی مالکی نژاد از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیر در این تجمع بزرگ به مدیحه سرایی پرداخت و با اشعاری حماسی در وصف حماسه 9 دی یاد و خاطره این روز بزرگ را زنده نگاه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) سخنران تجمع پر شور طلاب و فضلای حوزه علمیه بود.

وی در سخنانی خطاب به کسانی که در پی تطهیر فتنه گران هستند، تأکید کرد: فتنه گران با پناه بردن به سوی دشمنان و پشت کردن به ملت خواسته های دشمنان را عملی کرده و خطر چنین افرادی که با دشمن ارتباط برقرار کرده‌اند بسیار زیاد است.

امام جمعه قم ادامه داد: رهبری و مردم بر اساس جذب حداکثری و دفع حداقلی فرصت زیادی را به فتنه گران دادند و امروز نوبت دستگاه‌های ذیربط است تا این اقلیت لجوج و فتنه انگیز را به سزای اعمالشان برساند.

تجمع کنندگان در پایان در قطعنامه ای ضمن تاکید بر تبعیت از رهبر معظم انقلاب، حفظ حقوق مسلم ایران را وظیفه ای همگانی دانستند و بر ضرورت برداشت درست از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر نرمش قهرمانانه تاکید کردند.

در این قطعنامه اظهارات و تحرکات سخیف عوامل فتنه و مظلوم نمایی آنان محکوم و تاکید شد در صورت تداوم چنین ترفندهای شیطانی، ملت انقلابی و قهرمان ایران حماسه ای پرشورتر از 9دی خلق و با فتنه گران داخلی و خارجی مقابله خواهد کرد.

حوزویان همچنین واگذاری مسؤولیت های مهم به عوامل و حامیان فتنه از سوی دولت را محکوم و تاکید کردند که با حضور آگاهانه در صحنه وظیفه انقلابی خود را انجام خواهند داد.

تجمع کنندگان مدرسه فیضیه همچنین ضرورت وحد امت اسلام را خواستار شدند و تحرکات گروه های تحقق بخش طرح های استکبار جهانی در بلاد اسلامی را محکوم کردند.  /927/پ202/ج

ارسال نظرات