۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۹۳۶۱۸
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌ خوزستان:

قانون گریزی خواص فتنه 88 را به وجود آورد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی رهبر در دانشگاه‌های استان خوزستان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در تمام مقاطع تاریخی مبنی بر پذیرش قانون تصریح کرد: هزینه هایی که در فتنه سال 88 ایجاد شد به دلیل ساختار شکنی و قانون گریزی برخی از افراد بود.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي، مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه هاي خوزستان

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه های استان خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رمز ماندگاری حماسه 9 دی را وجود زیرساخت مذهبی دانست و گفت: این حادثه بزرگ با انگیزه دفاع از اهل بیت(ع) و شعائر حسینی صورت گرفت.

وی با بیان این که بصیرت یک ملت اقتضا می کند که حوادث بزرگ و تعیین کننده خود را حفظ کند اظهار داشت: ملت باید پیام ها، درس های یک حادثه بزرگ را استفاده و با بزرگداشت آن‌ها زمینه ای برای عبرت نسل های آینده فراهم کند.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی با بیان این که انقلاب هر چه به جلو رود همانند یک موجود زنده به کمال بیشتر می رسد و با آزمون های بیشتری مواجه می شود، گفت: انقلاب در حال حاضر در زمان رشد قرار دارد و با آزمون های مشکل تر روبه رو خواهد شد.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه های استان خوزستان سقوط برخی در آزمون سال 88 را عدم پذیرش قانون دانست و گفت: اگر خودخواهی و منیت پای یک کار آمد و قانون را تحت تأثیر قرار داد می تواند خسارت های جبران ناپذیری را برای یک کشور به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در تمام مقاطع تاریخی مبنی بر پذیرش قانون تصریح کرد: هزینه هایی که در فتنه سال 88 ایجاد شد به دلیل ساختار شکنی و قانون گریزی برخی از افراد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در ادامه ابراز داشت: با بیان این که اگر همه به رهنمودهای رهبری تمکین می کردند هرگز آن حوادث تلخ به وقوع نمی پیوست.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه های استان خوزستان، محور و مدار در دانشگاه ها را ولایت عنوان کرد و گفت: دانشگاه‌ها نشان دادند که در هر مقطعی از زمان دشمن گوشه چشمی به انقلاب اسلامی و کشور ایران داشته باشد ساکت نخواهند نشست و از این اسلامی دفاع خواهند کرد./9464/ت302/س

ارسال نظرات