۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۹۳۷۶۰
عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء:

سیره نبوی محور وحدت امت اسلامی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، با اشاره به این که یکی از محورهای مهم وحدت جهانی وجود نورانی و ارزنده پیامبر گرامی اسلام(ص) است، بیان داشت: حضرت محمد(ص) در همه ابعاد محور وحدت است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، سه شنبه شب در مراسم عزاداری دهه آخر صفر که در حسینیه گلزار شهدای دابودشت برگزار شد با بیان این که وحدت مقوله‌ای دینی برای مسلمانان است، گفت: باید همه مردم عالم به دنبال یک هدف مقدس که از جانب خدا به انسان‌ها رسیده، باشند.

 

امام جمعه دابودشت با اشاره به این که یکی از محورهای مهم وحدت جهانی وجود نورانی و ارزنده پیامبر گرامی اسلام است، بیان داشت: حضرت محمد(ص) در همه ابعاد محور وحدت است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام باید ترویج شده و در این راستا اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد، ادامه داد: باید راه و روش این وجود گرانقدر به درستی معرفی شده و فعالیت های خوبی در این بخش صورت گیرد.

 

وی با بیان این که حضرت محمد(ص) از جایگاه و مقام والایی برخوردار است، گفت: باید مردم سراسر جهان به خصوص مسلمانان را متوجه این مقام نورانی کنیم.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که دوره امام رضا(ع) عصر شکوفایی علم و دانش بوده است، بیان داشت: این امام همام از مقام و جایگاه ارزشمندی برخوردار بودند که باید راه روش این امام بزرگوار را الگوی خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که همه اهل بیت معصومین(ع) در یک مسیر نورانی قرار داشتند، گفت: حرکت در مسیر نورانی این بزرگواران سبب شده تا انسان در مسیر سعادت و تعالی گام بردارد.

 

امام جمعه دابودشت، ادامه داد: اهل بیت معصومین(ع) در همه دوران ها زمینه ساز خیر و برکات والایی بوده و همواره در خط اصیل دین مبین اسلام و تفکر شیعی تلاش شایسته ای داشتند.

 

وی با بیان این که هراس دنیای استکبار از ترویج فرهنگ شیعی است، اضافه کرد: آن چه بیش از پیش دشمنان را به وحشت انداخته همین تفکر ارزنده شیعی و حرکت در این مسیر نورانی است.

 

امام جمعه دابودشت با اشاره به این که امروز اسلام ناب در دنیا عزت و افتخار دارد، تصریح کرد: بدخواهان اسلام ناب و حقیقی به دلیل ذلالت و حقارت خود تلاش می کنند تا اسلام را دینی تحجرگرا معرفی کنند.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با تاکید بر این که اقتدار ایران اسلامی مرهون پیروی از سیره اهل بیت معصومین(ع) است، بیان داشت: پیروی از تعالیم والای دینی و حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) به عنوان اصلی ارزنده در راهشگایی امور مختلف زندگی انسانی است./950/پ202/ب

ارسال نظرات