۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۹۴۰۹۱

نام نویسی دوره‌های معلمی قرآن در کشور آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نام نویسی دوره‌های معلمی قرآن کریم در 3 رشته تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی و تربیت معلم حفظ قرآن کریم از سوی دارالقرآن خانه کارگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.
دارالقرآن خانه کارگر

به گزارشخبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: نام نویسی دوره‌های معلمی قرآن کریم در 3 رشته تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی و تربیت معلم حفظ قرآن کریم از امروز توسط دارالقرآن خانه کارگر در سراسر کشور آغاز می‌شود. 

وی گفت: این دوره‌ها با هدف تربیت اساتید و معلمان متخصص قرآنی برگزار می‌گردد که علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند تا 10 بهمن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

محسنی درباره شرایط این نام نویسی توضیح داد: متقاضیان ثبت نام دوره معلمی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم باید بین 20 تا 45 سال سن، حداقل مدرک دیپلم، تسلط به مفاهیم قرآن در حد کتاب جلد 1 تا 4 استاد وکیل، تسلط بر تجوید سطح 1 و نیز تسلط بر کتاب روخوانی و روانخوانی در سطح کتاب نور استاد موسوی بلده و نیز تسلط بر فصیح خوانی قرآن کریم می‌باشد.

همچنین متقاضیان تربیت مربی قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی باید حداقل 20 تا 40 سال سن، حداقل مدرک دیپلم، تسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و شرایط جسمی سالم می‌باشد.

وی افزود: شرایط آن دسته از متقاضیان شرکت در دوره معلمی حفظ قرآن کریم نیز داشتن حداقل 20 تا 45 سال سن، حداقل مدرک دیپلم و نیز حافظ حداقل 10 جزء از قرآن کریم را حفظ باشند.

محسنی کبیر گفت: کلیه داوطلبان این دوره‌های آموزشی باید ابتدا در آزمون ورودی هر رشته به صورت مجزی شرکت و پس قبولی جواز حضور در آن را دارند.

وی گفت: دارالقرآن خانه کارگر امسال برای اولین بار در نظر دارد تا این دوره‌ها را به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار نماید و متقاضیان ثبت نام می‌توانند به نزدیکترین مرکز مجری مجاز این دوره‌ها که لیست آن‌ها متعاقبا اعلام می‌گردد مراجعه نمایند.

وی افزود: داوطلبان نام نویسی در این دوره‌ها از سراسر کشور می‌توانند با شماره 66978001-021 تماس بگیرند و یا به سامانه اطلاع رسانی هدی مراجعه نمایند./966/د102/ی

ارسال نظرات