۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۹۴۱۷۲
آیت الله نظری:

مسؤولان امیدبخشی به نسل جوان را فراموش نکنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری با بیان این که مسؤولان باید هر چه توان دارند در جهت رفاه و آسایش مردم به ویژه زدودن غبار فقر و بیکاری در جامعه تلاش کنند، گفت: امید بخشی به نسل جوان که سرمایه مملکت و اعتبار گرانسک این کشور هستند باید بیش از پیش مورد توجه مدیران و مسؤولان باشد.
آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارش خبرنگار خبرگزلری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه ظهر امروز در دیدار استاندار مازندران با تأکید بر این که مسؤولان باید در جهت خیرخواهی و خدمت به مردم گام بردارند، گفت: باید تلاش شود تا وعده های مسؤولان در بخش های اقتصادی و معیشت مردم جامه عمل پوشانده شود.

 

وی افزود: بنده هر گونه مساعدت و همکاری که به منظور رسیدن به اهداف مطلوب در جهت خدمت به مردم نیاز باشد حاضرم با مسؤولان همکاری کنم و مسائل و مشکلات را به سمع و نظر مقامات عالی کشور به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برسانم تا در جهت رفع مشکلات تسریع شود.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که مسؤولان باید هر چه توان دارند در جهت رفاه و آسایش مردم به ویژه زدودن غبار فقر و بیکاری در جامعه تلاش کنند، گفت: امید بخشی به نسل جوان که سرمایه مملکت و اعتبار گرانسک این کشور هستند باید بیش از پیش مورد توجه مدیران و مسؤولان باشد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در سایه دین، قرآن، مکتب، نظام، شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین ملت بزرگ ایران در جهت رونق و توسعه کشور گام برداریم.

 

وی با بیان این که همان گونه که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: دولت نیز باید مردم را از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، درمان، اشتغال، صنعت و حوزه های دیگر عائله خود بداند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه یکی از مهم ترین وظایف دولت در شرایط کنونی را کاهش گرانی، نرخ تورم، تقویت بنیه اقتصادی و افزایش قدرت خرید مردم دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه رییس جمهور محترم و دیگر قوای کشور نیز به خوبی به وظایف خود آشنا هستند و در این مسیر تلاش‌های گسترده ای انجام داده اند.

 

استاندار مازندران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حمایت‌های بی وقفه آیت الله نظری خادم الشریعه و انگیزه ایشان در جهت پیشرفت و سرعت بخشیدن به مسائل جاری کشور و استان، گفت: همواره از عنایت، رهنمودها و پشتیبانی آیت الله نظری هستیم./950/پ202/س

ارسال نظرات