۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۹۵۳۳۱
آیت الله نوری همدانی در اسلامشهر:

تدابیر آیت الله خامنه ای خواب مستکبران را آشفته کرده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که تدابیر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خواب مستکبران را آشفته کرده است، بر ضرورت وحدت امت اسلام و مقابله با نقشه های شوم دشمنان تاکید کرد.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در اجتماع باشکوه طلاب و روحانیان شهرهای اسلامشهر، ورامین و رباط کریم که در محل مصلای شهرستان اسلامشهر برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع)، امت اسلام را به حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان فراخواند.

 

وی وهابیت و جریان های تکفیری را بزرگ ترین تهدید برای جهان اسلام دانست و با تاکید بر همبستگی مسلمانان، بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و یکدلی در جهان اسلام احساس می شود.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود حضرت امام راحل را شاگرد حقیقی مکتب امام صادق(ع) دانست و با بیان توصیه های مهمی خطاب به طلاب و روحانیان حاضر در جلسه، گفت: کتب و آثار امام خمینی(ره) باید کتب بالینی شما باشد و افرادی که می خواهند راه آن پیر فرزانه را ادامه دهند و حامی ولایت فقیه و حضرت آیت الله خامنه ای باشند باید از این آثار بهره بجویند.

 

وی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون عنایات ائمه اطهار(ع) ارزیابی و تصریح کرد: این که رهبر معظم انقلاب با شجاعت و اقتدار در برابر استکبار و صهیونیسم ایستادگی می کنند و با تدابیر خود خواب دشمنان را آشفته می کنند همه از مکتب الهام بخش اهل بیت و امام جعفر صادق(ع) است.

 

این مرجع تقلید حوزه های علمیه و علما را به تلاش مضاعف برای تحقق اهداف و انجام وظایف توصیه کرد و گفت: طلبگی شغل و وظیفه ای مقدس است و طلاب باید همواره نسبت به اصول مردم داری، تهجد، نماز شب و اخلاص توجه داشته باشند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود خانواده های شهدا را یادگاران ماندگار کتاب قطور انقلاب اسلامی ایران دانست و بر ضرورت قدرشناسی از نعمت انقلاب و خون های پاک شهدا تاکید کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات