۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۹۵۸۱۳

تحصیل150 طلبه در مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از تحصیل 150 طلبه خواهر و برادر در این مدرسه از ابتدای سال تاکون خبرداد.
مدرسه علميه مجازي فقه جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی طلاب این مدرسه علمیه، با بیان نکاتی پیرامون چگونگی تأسیس این مرکز علمی گفت: زمان آغاز به کار مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری اردیبشهت ماه سال 92 بود که خوشبختانه تاکنون به جدییت کامل در حال برگزاری کلاس ها خود در فضای مجازی است.

 

حجت الاسلام افضلی با تأکید بر این که گستردگی مدرسه علمیه مجازی به حدی است که طلابی از خارج استان در حال شرکت در کلاس ها و امتحانات هستند، افزود: در ابتدا تأسیس این مدرسه مبنا بر این بود که تنها طلاب خوزستان می توانند نام نویسی خود را انجام دهند ولی پس از چند ماه متقاضیانی از برخی استان ها داشتیم.

 

وی همچنین ابراز داشت: در این مدرسه 150 طلبه از شهرستان‌ها و استان‌های گوناگون همچون مشهد، لرستان و قم نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 40 طلبه خواهر و 110 طلبه برادر هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی مشاوره فقه و اصول ویژه طلاب این مدرسه علمیه گفت: خوشبختانه با دعوت از اساتید مجرب در زمینه دوره ها و کارگاه های آموزش در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام افضلی با بیان این که در کارگاه های مشاوره تعداد قابل توجه ای از طلاب استان شرکت می کنند، اظهار اشت: با توجه به طولانی بودن برخی از مسافت های شهرستان ها استان ولی با این کار طلاب برای شرکت در کارگاه ها به اهواز می آیند.

 

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در آینده با توجه به بررسی گردهمایی بانوان طلبه در این مدرسه برگزار خواهد شد./9458/پ203/ب

ارسال نظرات