۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۹۶۱۱۲
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده

وهابیت فرزند خلف انگلیس و استکبارجهانی است

خبرگزاری رسا _امام جمعه اهل سنت: وهابیت فرزند خلف انگلیس و استکبارجهانی است و امروز در عصری که جنبش های اسلامی نگرانی غرب را مضاعف کرده است برای تسکین آلام خود دست به شیعه کشی زده است
ماموستا عبدالرحمن  خليفه زاده

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ، با اینکه بزرگان اهل سنت وهابیت را فرزند خلف انگلیس و استکبار جهانی می دانند اما کارشناسان شبکه های وهابی با پیروی از استعمار پیر، خود را در ظاهر از اهل سنت به حساب آورده تا بتوانند نقشه های مکارانه خود را عملی کنند.

 

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده امام جمعه بوکان با بیان این که برنامه دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است، افزود: مسلمانان، علما و بزرگان دین باید با هوشیاری و حفظ وحدت میان خود، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند.


وی اظهارکرد : روحانیت در برطرف ساختن شبهات ، جلوگیری از رواج خرافه پرستی و همچنین جلوگیری از تحریف آموزه های دینی نقش موثری دارند.


خلیفه زاده خاطرنشان کرد: روحانیت می تواند با تبیین درست آسیب عرفان ها و مذاهب کاذب، جامعه را از گزند ادیان انحرافی مصون نگه دارد.


وی یادآورشد: بیان و تعیمق اصل اساسی توحید ابراهیمی در جامعه، ارتقاء مبانی فکری و اعتقادی افراد، تبیین ارزش های والای انقلابی و آشنا ساختن نسل جوان با جریان شناسی اسلامی از مولفه هایی است که می تواند مانعی بزرگ در برابر اشاعه ادیان و مکاتب انحرافی باشد.


خلیفه زاده اضافه کرد: ساختار جامعه روحانیت در همه حال هماهنگ و هم جهت با آرمان های اسلامی و دینی است و جامعه بدون حاکمیت دینی به شدت ضعیف شده و در مقابل هجمه های دشمنان آسیب پذیر خواهد بود.


امام جمعه بوکان اظهارکرد : امروز فرقه انحرافی وهابیت، استان های مرزی را نشانه گرفته است و تلاش می کند با فریب جوانان، دایر کردن کلاس های مخفیانه، برگزاری نماز جماعت به امامت روحانیان وهابی و تبیین افکار پوچ این فرقه در دور افتاده ترین روستاها، بستر را برای رشد این مذهب انحرافی آماده کند.


خلیفه زاده افزود: اما علیرغم تلاش این گروهای تکفیری و حمایت آنها از سوی استکبار جهانی و آل سعود، بصیرت و آگاهی روحانیت و حوزه های علمیه فرصت هرگونه حرکت را از آنان گرفته و پوچ بودن افکار آنها را برای جامعه بیان کرده است.


این روحانی اهل سنت ادامه داد: وهابیت فرزند خلف انگلیس و استکبارجهانی است و امروز در عصری که جنبش های اسلامی نگرانی غرب را مضاعف کرده است برای تسکین آلام خود دست به شیعه کشی زده است./1406/1409/ح

ارسال نظرات