۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۹۶۵۶۰
استاندار خوزستان:

تبعیت از ولی فقیه سبب سربلندی در مجامع بین المللی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با بیان این که اگر هرکس به اندازه فهم خود دست به اقدامی بزند سرنوشت کشور به بیراهه خواهد رفت، اظهار داشت: تبعیت از ولی فقیه سبب سربلندی در مجامع بین المللی می شود.
عبدالحسن مقتدايي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان در دیدار مردم و مسؤولان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری با بیان این که انقلاب در هر برهه از زمان هزینه ای است که یک نسل بابت سستی و بی مسؤولیتی که از نسل قبل به ارث رسیده پرداخت می کند، اظهار داشت: اگر هر کس در زمان حیات خود مسؤولیتش را به درستی انجام دهد مشکلات بسیار پیش نمی آید.

 

 وی با بیان این که انسان در هر زمان باید به خوبی مسؤولیت خود را انجام دهد تصریح کرد: برخی کاستی ها به آسانی پاسخ داده نمی شود و باید آن ها را با خون پاسخ داد.

 

مقتدایی با اشاره به اهمیت وظیفه شناسی و انجام به موقع آن در هر برهه ای از زمان اظهار داشت: تعلل در انجام وظیفه اتلاف سرمایه و تحمیل هزینه به جامعه است.

استاندار خوزستان با بیان این که هر مسؤول باید روزانه مرور کند که چقدر در امور خود کاستی کرده است، تصریح کرد: این کاستی ها سبب می شود تا شخص دیگری متحمل خسارت کاستی های کار ما شود.

مقتدایی حضور توأم با شعور و آگاهی را مسأله ای دانست که باید از آن صیانت شود و گفت: این صیانت سبب حفظ راه و روش صحیح ایجاد شده می شود و یکی از راه های صیانت از انقلاب اسلامی ارتباط با نسل‌های پیوند یافته با انقلاب است.

استاندار خوزستان در ادامه تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان مسؤولان، توجه به نسل جوان است که با از خود گذشتگی شهدا و صیانت از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به چنین جایگاهی رسیده‌اند.

وی حرکت جامعه به صورت هدفمند و در مسیر پیشرفت را نیازمند برخورداری از رهبری در جامعه دانست و گفت: اگر هرکس به اندازه فهم خود دست به اقدامی بزند سرنوشت کشور به بیراهه خواهد رفت.

مقتدایی با اشاره به حضور مردم و مسؤولان جهت تجدید بیعت با ولی فقیه تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه سبب سربلندی در مجامع بین المللی می شود./9464/پ203/ب 

ارسال نظرات