۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۶۸۸

اوج سقوط اخلاقی این بار در هالیوود

خبرگزاری رسا ـ رسوایی های اخلاقی پیاپی سیاستمداران و افراد سرشناس غربی، سمبلی آشکار از لمپنسیم است و نشان می دهد فساد اخلاقی در بین آنها به شدت بیداد می کند.
افشاء روابط غير اخلاقي چهر? افسانه اي هاليوود

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، در حالی که بسیاری معتقدند آزادی بیش از حد میان زنان و مردان در جامعه سبب آرامش فکری و جنسی در انسانها می شود، رفتار بسیاری از مردم در دنیای غرب نشان از تفکر نادرست این افراد دارد.


مدتی است افشاگری در خصوص رفتارهای ضد اخلاقی افراد سرشناس غربی سیر صعودی گرفته است. پس از افشای روابط غیراخلاقی نیکولا سارکوزی، سیلویو برلوسکونی، فرانسوا اولاند، جیمی ساویل، باراک اوباما، استراوس کان، بیل کلینتون، هیلاری کلینتون، کاندولیزا رایس، جان اف کندی و بسیاری دیگر حال نوبت به وودی آلن رسیده است.


این افراد تنها بخشی از کسانی هستند که فساد اخلاقی آنها برملا شده است و هستند کسانی که دچار فساد اخلاقی اند و تا کنون راز هایشان برملا نشده است.


دیلَن فارو، دختر وودی آلن در نامه ای علنی، رسما اعلام کرد، چهرۀ افسانه ای هالیوود در هفت سالگی او را مورد تعرض جنسی قرار می داده است.


دیلن در نامه ای که در نیویورک تایمز چاپ شده است از رنج و فشار روحی و روانی که در طول سالیان سال کشیده است می نویسد.


وی می گوید پدرخوانده اش وودی آلن از هر فرصتی در تعرض جنسی به او استفاده می کرده است. دیلن می نویسد پدرخوانده اش به او وعده می داده است او را به پاریس می برد و او ستاره فیلم هایش می شود. وی می افزاید، وودی آلن از او می خواسته است تا به مادرش میا، حرفی نزند.


این اولین باری است که دیلن درباره تعرض جنسی پدرخوانده اش در نامه ای علنی صحبت می کند.


وودی آلن با سون یی، خواهر دیلن و دومین دخترخوانده سابقش که 35 سال از خودش جوانتر است رسما ازدواج کرده است و با وی زندگی می کند.


رسوایی های اخلاقی پیاپی سیاستمداران و افراد سرشناس غربی، سمبلی آشکار از لمپنسیم است و نشان می دهد فساد اخلاقی در بین آنها به شدت بیداد می کند./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات