۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۹۷۰۵۸

اعلام جزئیات راهپیمایی 22 بهمن در اهواز

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از اعلام جزئیات راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز خبر داد.
حجت الاسلام سعيد جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعلام مسیر راهپیمایی 22بهمن در اهواز خبر داد و گفت: این راهپیمایی ساعت 10 صبح از میدان بسیج، خیابان عارف آغاز شده و به سمت میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهاراه نادری ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این که مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در چهارراه آبادان برگزار می‌شود، اظهار داشت: آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران سخنران این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که تمهیدات لازم به‌منظور حضور مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی در اهواز فراهم شده است، گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن راه تجلی و پشتوانه مردمی و عظیم نظام است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، راهپیمایی 22 بهمن را تجلی هویت، اعتقاد، وحدت ملی و همدلی ملت ایران دانست و گفت: با هماهنگی انجام شده با صدا و سیمای مرکز خوزستان، راهپیمایی مردم اهواز و دیگر شهرستان ها پوشش داده خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری، برپایی ایستگاه هایی ویژه کودکان و نوجوانان و توزیع بروشور و بسته های فرهنگی جهت آشنایی جوانان و نوجوانان با مباحث انقلاب را از دیگر برنامه تعیین شده جهت اجرا در یوم الله 22 بهمن دانست./9464/ت303/ب

ارسال نظرات