۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۹۷۰۸۷
مدیر حوزه علمیه استان تهران:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تایید اهداف امام و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان تهران ترقی حوزه و افزایش تعداد طلاب علوم اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به اظهارات ابرقدرت‌ها، خواستار نشان دادن عکس العمل مناسب ازسوی مقامات جمهوری اسلامی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد باقر خسروشاهي، مدير حوزه علميه استان تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید باقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت ایام الله دهه فجر، گفت: شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن به منزله تأیید اهدافی است که امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده بودند.

وی شرکت در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن جهت مقابله با ابرقدرت‌ها و کفر جهانی را بر هر زن و مرد واجب دانست و گفت: این راهپیمایی برای دوستان مؤلفه القلوب است و مردم را زیر یک آسمان صلح و صفا جمع می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی ایستادگی و پشتیبانی همگانی ملت از انقلاب اسلامی را پیام راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن برای دشمن ارزیابی و تأکید کرد: اگر با هم باشیم، پشت سر رهبری بایستیم و همدیگر را تأیید کنیم، دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

استقلال کشور بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان تهران، استقلال کشور را بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و با بیان این‌که جمهوری اسلامی تنها کشور مستقل جهان است، افزود: هیچ کشوری نمی‌تواند ادعای استقلال کند درحالی که ما تابع ابرقدرت‌ها و سیاست‌های‌ آنها نیستیم و فقط مصلحت مملکت و اسلام در نظر ما اهمیت دارد.

ترقی حوزه و افزایش تعداد طلاب علوم اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

استاد حوزه علمیه پیشرفت‌های علمی در دانشگاه و ترقی حوزه‌های علمیه را دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و بیان داشت: امروز حوزه علمیه قم می‌تواند پاسخ‌گوی شبهات جهانی باشد و دانشگاه‌ها هم فعالیت‌های محیرالعقول دارند که اینها از اثرات انقلاب اسلامی است.

مسؤولان در مقابل اظهارات ابرقدرت‌ها عکس العمل مناسب نشان دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی پیشرفت و افزایش تعداد طلاب علوم اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی مطرح کرد و ابراز داشت: طلاب در کشورها، قاره‌های مختلف و در تمام دنیا و در دنیای مجازی فعالیت دارند.

وی خدمتگزاری به مردم را وظیفه مسؤولان دانست و با اشاره به اظهارات ابرقدرت‌ها، خواستار نشان دادن عکس العمل مناسب ازسوی مقامات جمهوری اسلامی شد.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: آقای احمدی نژاد هرچند تخلفات زیادی داشت اما یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی را خوب جواب می‌داد که امیدوارم این سیاست دوباره اجرایی شود./956/ت302/ج

ارسال نظرات