۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۹۷۲۶۶
نماینده نور در مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن صحنه اسکتبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده نور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که راهپیمایی 22 بهمن صحنه اسکتبارستیزی ملت ایران است، گفت: ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در روز 22 بهمن به همگان نشان خواهند داد که تحت سلطه آمریکا قرار نگرفته و کارشکنی ها و تلاش ها آنان تاثیری در اراده والای ملت ایران ندارد.
عبدالوحيد فياضي، نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، بعداز ظهر امروز در مراسم گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در چمستان برگزار شد با گرامی داشت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: در این 35 سال از گذشت انقلاب اسلامی دشمنان مخاطرات و مسائل مختلفی را در برابر نظام اسلامی به وجود آوردند، اما نتوانستند به مقاصد و اهداف خود برسند.

 

وی با گرامی داشت یاد و خاطرات شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، بیان داشت: وقتی به ماهیت انقلاب اسلامی ایران نگاه می کنیم بعضی از ابعاد خود را بیشتر از دیگر موارد نمایان می کند.

 

فیاضی، افزود: مردمی بودن از ویژگی های بارز انقلاب است که ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری و تلاش والایی در تحقق این انقلاب گرانقدر انجام دادند.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که یکی از وجوه ارزنده انقلاب اسلامی وجود حضرت امام خمینی(ره) بوده است، ادامه داد: ایشان رهبری شجاع، بصیر، پاکباخته و منزه از همه شبهات بودند.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، گفت: امام خمینی(ره) فردی بی نظیر بود و در آن زمان آن قدر روشن فکر و بصیر بودند که با اتکا به خداوند منان توانستند در برابر لشگر عظیم جهل و فساد پهلوی قرار گیرد.

 

فیاضی با تاکید بر این که راهپیمایی 22 بهمن صحنه اسکتبارستیزی ملت ایران است، اضافه کرد: ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در روز 22 بهمن به همگان نشان خواهند داد که تحت سلطه آمریکا قرار نگرفته و کارشکنی ها و تلاش های آنان تاثیری در اراده والای ملت ایران ندارد.

 

حجت الاسلام مفیدی،امام جمعه موقت چمستان نیز در این مراسم با بیان این که شرط بقای انقلاب اسلامی حفظ تحول درونی ملت بوده که عظیم تر از انقلاب اسلامی و بالاتر از غلبه بر طاغوت است، بیان داشت: امروز وظیفه ما حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در این راستا کوشا باشیم.

 

وی با تاکید بر این که باید روحیه و حال و هوای انقلاب حفظ شود، گفت: حفظ انگیزه الهی و وحدت نیز به عنوان رموز بقای انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه شود.

 

حجت الاسلام مفیدی با بیان این که باید اهداف انقلاب و به ثمرنشستن آن را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم، بیان داشت: همگان باید حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن داشته و در راستای حفظ دستاوردهای والای نظام اسلامی کوشا باشیم./950/پ203/ب

ارسال نظرات