۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۹۷۳۷۵
امام جمعه نکا:

حضور پرشور در 22 بهمن معادلات دشمن را بر هم خواهد زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام لائینی با اشاره تأثیر حماسه 22 بهمن در معادلات دشمن گفت: لحن مقامات آمریکا در چند روز اخیر پیرامون قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده عزتمندی و اقتدار این کشور و هراس دشمنان نظام است.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن گفت: حضور در این راهپیمایی پاسخی دندان شکن به ترفندها و تحریم های دشمنان و راهی در جهت اقتدار همه جانبه ایران اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه نکا با بیان این که ملت ایران اسلامی استوار و با صلابت تر از گذشته در این راهپیمایی عزت آفرین شرکت می کند، اظهار داشت: مردم با بصیرت کشورمان در مراحل مختلف حساس این انقلاب، همواره دلبستگی خود را به انقلاب و نظام و ارزش ها نشان داده اند و این بار نیز با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی رقم می زنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و پاسداشت از استقلال و آزادی است، گفت: با حضور در راهپیمایی امسال به مستکبران اعلام خواهیم کرد که تا آخرین نفر و نفس با قدرت‌های سلطه‌گر و استکبار توطئه‌گر مبارزه خواهیم کرد.

 

وی با بیان این که باید اصل نظام و حیثیت آبرو و انقلاب در راهیپیمایی 22 بهمن ماه حفظ شود و این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد، ادامه داد: دشمنان نظام همواره تلاش کردند حضور ملت ایران را در صحنه های حساس و تعیین کننده این انقلاب کمرنگ کنند که با هوشیاری و بصیرت این ملت نقشه های آنها با شکست مواجه شده است.

 

امام جمعه نکا اضافه کرد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان خواهند داد که با گذشت 35 سال از انقلاب همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند این عظمت و عزت را درهم بشکند.

 

مدیر حوزه علمیه نکا با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب همواره تعیین کننده و اثرگذار بوده است، گفت: هر چه حضور مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی پر رنگ تر باشد قدرت چانه زنی مسؤولان در عرصه سیاست خارجی بیشتر خواهد بود.

 

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکا و همپیمانانش با طراحی های مختلف در پی انزوای ایران اسلامی و کاهش قدرت سیاسی این کشور در عرصه جهانی و منطقه ای بودند، ادامه داد: اما امروز با مقاومت و ایستادگی ملت ایران، کشورمان به عنوان یک قدرت جهانی مورد توجه است.

 

وی با بیان این که اقتدار و عزت ملت ایران، آمریکایی ها را به زانو در آورده است، بیان داشت: لحن مقامات آمریکا در چند روز اخیر پیرامون قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده عزتمندی و اقتدار این کشور و هراس دشمنان نظام است.

 

امام جمعه نکا اظهار داشت: آنچه اکنون برای ما از خود نظام مهم تر است اتحاد و همدلی و حفظ اقتدار و حیثیت همه جانبه نظام است که باید در هر موقعیتی این مسأله حفظ شود و همه ما با تبعیت از رهبری در جهت اعتلای همه جانبه نظام و ارزش های آن گام برداریم./950/ت302/س

ارسال نظرات