۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۹۷۹۴۹
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

برخی مزدوران شعار مرگ بر آمریکا را جدا از ادبیات انقلاب می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که برخی از مزدوران شعار مرگ بر آمریکا را جدا از ادبیات انقلاب اسلامی می‌دانند، گفت: ما «مرگ بر آمریکا» را ذکر الله، اشداء علی الکفار، قتل اصحاب اخدود می‌دانیم، ما شاگردان مکتب زیارت عاشورا هستیم، این مکتب می‌گوید تولی بدون تبری معنا ندارد.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاج صادقي جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنج شنبه شب، بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری در یادواره سرداران و شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: بیشتر شهدای پشتیبانی و تدارکات گمنام ماندند، این شهیدان بودند که اسلام ناب را زنده کرده و کشور را احیا کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمل به دستورات دین و فرمانبری از خداوند متعال را سبب زنده شدن روح انسان دانست و اظهار داشت: انسانی بی‌دین از نظر انسانیت یک فرد مرده به شمار می‌آید.

وی افزود: انقلاب اسلامی سبب احیای اسلام ناب شد که به برکت احیای دین مردم کشور حیات پیدا کردند، چرا که حیات واقعی انسان در پرتو دین است.

حجت‌الاسلام حاج صادقی با اشاره به ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار و وقوع بیداری اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی ما پس از 35 سال با سربلندی و افتخار در برابر استکبار ایستاده و شعار مرگ بر استکبار را می‌دهد به سبب احیای حیات انسانی است که شهدا آن را به ما دادند.

شهادت و عاشورا گزینه‌های روی میز ما است

وی تصریح کرد: شهادت و شعار اباعبدالله الحسین(ع) گزینه‌های روی میز ما است، سیدالشهدا(ع) به ما یاد دادند وقتی که اسلام در خطر است باید سر و آبروی خود را داد تا دین خدا سر ندهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ثابت قدمی در راه انقلاب اسلامی، بیان داشت:  ثابت قدم ماندن در راه انقلاب کار دشواری است، متأسفانه برخی از افراد در جنگ نرم دشمن به سبب بی‌بصیرتی از آن‌ها بازی خورده و به دنبال آسیب زدن به ارکان و اصول انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: انقلابی ماندن در زمان حاضر کار دشواری است، حتی برخی به سبب امتحان‌های دشوار در کشور زمین خوردند.

حجت‌الاسلام حاج صادقی با بیان این‌که انقلاب اسلامی امانتی در دست ما است که باید در حفظ و حراست از آن کوشا باشیم، تأکید کرد: انقلاب امانت امام راحل و شهدا در دست ما است، شهدای والامقام نیز نسبت به حفظ این امانت تأکید فراوانی داشتند.

انقلاب ما خواب راحت را از مستکبران گرفته است

وی ادامه داد: شهدا انقلابی را زنده نگه‌داشتند که خواب راحت را از استکبار گرفته و آنان دیوانه‌وار هر روز یک فریادی می‌زنند، ثابت ماندن ستون‌های انقلاب نیز به حفظ ارکان و اصول آن بستگی دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به قدرت روز افزون‌ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی، گفت: برخی از مقامات آمریکایی می‌گویند انقلاب اسلامی را نمی‌شود از پای درآورد، بلکه باید آن را مهار کرد، ولی توجه ندارند که مکتب اهل‌بیت(ع) به ما یاد داده نباید تا نابودی استکبار و ظلم از پای بنشینیم.

شکر نعمت ولایت فقیه، پیروی از مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام حاج صادقی در ادامه سخنان خود حفظ هویت دینی، تبری از مستکبران، ولایت مداری و بصیرت را از ارکان جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: موتور انقلاب اسلامی اسلام بوده و ولایت، رهبری راننده حرکت اسلام است.

وی افزود: ولایت فقیه نعمت الهی است که باید شاکر آن باشیم، امروز نیز رهبر ما یک فقیه فرزانه، مخلص، گوش به فرمان امام زمان(عج)، مسلط بر جریان‌ها، قاطع، مقاوم و خستگی ناپذیر هستند که پیروی از ایشان شکر نعمت ولایت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبری از استکبار را از ارکان انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: در کنار تولی باید تبری از استکبار باشد، روحیه استکبار ستیزی، طاغوت ستیزی در کنار تولی لازم است، ما از قرآن کریم یاد گرفتیم که ظلم و استکبار ستیز باشیم.

برخی از مزدوران شعار مرگ بر آمریکا را جدا از ادبیات انقلاب اسلامی می‌دانند

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از مزدوران در روزنامه‌ها قلم می‌زنند شعار «مرگ بر آمریکا» در ادبیات انقلاب ما نیست، بلکه این را کمونیست‌ها وارد کردند، وگرنه اسلام جز محبت نیست.

حجت‌الاسلام حاج صادقی تصریح کرد: ما «مرگ بر آمریکا» را ذکر الله، اشداء علی الکفار، قتل اصحاب اخدود می‌دانیم، ما شاگردان مکتب زیارت عاشورا هستیم، این مکتب می‌گوید تولی بدون تبری معنا ندارد.

وی یادآور شد: قرآن کریم می‌فرماید «میان خود دوست باشید ولی در برابر دشمن اشداء و نفوذناپذیر»، برخی از افراد می‌گویند آمریکا همانند گاوی است که باید شیر آن را دوشید نه این‌که با شاخ آن درگیر شد، ما می‌گویم آمریکا گرگ است نه گاو.

آمریگا گرگ است نه گاو

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: با گرگ نمی‌توان آشتی کرد، به هر میزان در برابر گرگ ضعف نشان دهی حمله او بیشتر می‌شود، بر فرض آمریکا گاو باشد، یقیینا شیر آن نیز مسموم و زهر آلود است.

وی در پایان گفت: اصل و ستون انقلاب حضور همراه با بصیرت و مقاومت امت یعنی بسیج است، بسیج یعنی حضور با تمام سرمایه در سنگرهای انقلاب اسلامی برای دفاع از اسلام، برخی‌ها می‌خواهند مردم را از صحنه خسته کنند./993/پ201/ج

 

ارسال نظرات