۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۹۸۰۶۰
با سخنرانی رییس جامعه المصطفی؛

گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با سخنرانی رییس جامعه المصطفی العالمیه گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی برگزار و از بانک جامع تبلیغ جامعه‌المصطفی العالمیه رونمایی شد.
سالن قدس مدرسه امام خميني(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی پیش از ظهر امروز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم حجت‌الاسلام حکیم الهی معاون بین‌الملل جامعه المصطفی العالمیه به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان این‌که جامعه المصطفی العالمیه در بیش از 60 کشور دنیا نمایندگی و شعبه دارد، ابراز کرد: جامعه المصطفی با بیش از 250 مؤسسه علمی، آموزشی دنیا همکاری علمی دارد.

حجت‌الاسلام حکیم الهی با اشاره به این‌که جامعه المصطفی بیش از 2 هزار استاد و عضو هیأت علمی در حال فعالیت هستند، گفت: از کاردانی تا فوق دکتری و در سطح حوزوی از سطح یک تا چهار جزء مقاطع علمی جامعه المصطفی است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه به ایراد سخن پرداخت، وی بر ضرورت حضور عالمان دینی در گفتمان‌های دینی نخبگانی تأکید کرد و گفت: با حضور قوی تر در این گفتمان‌های علمی می‌توانیم مروج خوبی برای اسلام باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی تسلط علمی و ویژگی‌های مثبت روحی را از نیازهای دانش پژوهان المصطفی دانست و اظهار کرد: المصطفی به دنبال این است که با تربیت علمی، طلاب و دانش پژوهانی را فارغ التحصیل کند تا در گفتمان‌های علمی جهانی اثرگذار باشند.

رییس جامعه المصطفی العالمیه با بیان این‌که مخاطبان طلاب علوم دینی مردم هستند، ابراز کرد: افزون بر اثرگذاری بر مردم باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا در نخبگان نیز تأثیر گذار باشیم.

گفتنی است، در ششمین گردهمایی دانش آموختگان جامعه المصطفی که با حضور 63 دانش آموخته از 50 کشور جهان برگزار شد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی از بانک جامع تبلیغ جامعه‌المصطفی العالمیه رونمایی شد./927/پ203/ن

ارسال نظرات