۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۹۸۴۲۴
نماینده مجلس خبرگان:

دوران زیاده خواهی غرب در برابر ملت ایران گذشته است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای استانی حوزه علمیه گلستان با بیان این که آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران عراق و افغانستان نیست که به راحتی در امور داخلی آن دخالت کنند، تأکید کرد: ایران اسلامی 35 سال است که با تکیه بر استقلال و آزادی توانست دنیا را مبهوت پیشرفت های خود کند.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان با اشاره به این که همه فعالیت های طلاب و روحانیان باید برای رضای الهی باشد، گفت: زمانی که نیت الهی باشد به حتم موفقیت کامل حاضل می شود.

 

وی با اشاره به این که نهضت امام خمینی(ره) نیز با نیت الهی آغاز شد، افزود: نیت الهی امام راحل موجب شد مردم همراه نهضت ایشان شوند و امروز شاهد حکومتی مقتدر در عرصه جهانی هستیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که رژیم گذشته تا دندان مسلح و مورد حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا بود، خاطرنشان کرد: مهم ترین عامل پیروزی انقلاب نیت الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: حضور پرشور، یک‌صدا و هم هدف ملت، شخصیت و جایگاه علمی امام خمینی (ره) به عنوان مرجع تقلید و صاحب رساله و شرایط سیاسی و اجتماعی کشور در آنها روزها برخی از دلایل این پیروزی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که با بیان این که امام خمینی(ره) شخصیتی بود که افزون بر جنبه های شخصیتی و علمی، جز رنگ الهی هیچ رنگ دیگری نداشت و هر کاری را با خلوص نیت و برای رضای حق‫تعالی انجام می‫داد.

 

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هیچ رنگ و وجهه ‫ای بهتر از الهی بودن نیست، تاکید کرد: امام خمینی(ره) خداخواه، متدین و خواستار حاکمیت دین بر سرنوشت مردم بود.

 

آیت‫الله نورمفیدی به طلاب توصیه کرد: دلی که گرایش به غیرخدا داشته باشد مریض است، باید با پاک کردن دل از غیرخدا، از این مرض نجات پیدا کنیم تا دل هوایی تبدیل به دل خدایی شود.

 

امام جمعه گرگان با بیان که امام خمینی(ره) نماز را معاشقه با خدا می‫دانست نه بده بستان خالق هستی، بیان کرد: بعضی از دردها همچون درد دوری از خدا لذت بخش هستند، دردی که امام حسین(ع) و امام زمان(عج) به آن سفارش کرده‫اند، این دردها به انسان دل آرام، مطمئن و قوی می‫دهند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سکاندار این انقلاب با رهنمودهای عالمانه و حکیمانه خود نظام اسلامی را به سوی سعادت و پیشرفت رهنمون می سازند، خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در همه مسائل اثرگذار بوده است.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که امروز نظام اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در برابر زیاده خواهی های غرب ایستاده است، تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر توان داخلی آمریکایی را وادار به عقب نشینی کردند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که غربی ها دیگر توان مقابله با عزت و عظمت ملت ایران در عرصه جهانی را ندارند، خاطرنشان کرد: عزت امروز ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان حاصل شده است.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه گلستان با بیان این که آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران عراق و افغانستان نیست که به راحتی در امور داخلی آن دخالت کنند، تأکید کرد: ایران اسلامی 35 سال است که با تکیه بر استقلال و آزادی توانست دنیا را مبهوت پیشرفت های خود کند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که دوران زیاده خواهی های غربی ها در برابر ملت ایران گذشته است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از بخش ها استقلال دارد و محتاج غرب نیست.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که آمریکا و غرب به این نتیجه رسیدند که تهدید و تحریم هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد، تصریح کرد: تحریم های یک جانبه آمریکا و غرب علیه ایران اسلامی تنها بستری را برای رشد و خودکفایی کشورمان فراهم کرد.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که حضور بی نظیر و حماسی ملت ایران در 22 بهمن امسال پاسخ کوبنده ای به اظهارات مقامات آمریکایی بود، خاطرنشان کرد: این حضور ارزشمند نشان داد که ملت ایران همچنان در صحنه حضور دارند و در حمایت از آرمان ها و ارزش های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که ملت ایران الگوی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان هستند، گفت: بسیاری از ملت های آزاده دنیا مردم کشورمان را الگوی خود در برابر ظالمان قرار داده اند./950/پ202/س

ارسال نظرات