۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۹۸۶۵۹

برگزاری نشست گفتمان دینی با حضور طلاب ماهشهر

خبرگزاری رسا ـ نشست گفتمان دینی ویژه طلاب حوزه علمیه شهرستان ماهشهر با حضور بیش از 70 شرکت کننده برگزار شد.
گفتمان ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست گفتمان دینی ویژه طلاب حوزه علمیه شهرستان ماهشهر با حضور حجت الاسلام لویمی، استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد.

براساس این گزارش گفتمان دینی با عنوان آسیب شناسی اجتماعی و روش های انتخاب همسر با حضور بیش از 70 طلبه حوزه علمیه صاحب الزمان(عج)، با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود لویمی برگزار شد.

این دوره با هدف آشنایی، شناخت و بالا بردن سطح معلومات طلاب حوزوی با آسیب‌های اجتماعی که در مسیر تعالی انسان است اجرا شد.

حجت الاسلام لویمی در این گفتمان دینی تصریح کرد: هر جامعه‌ای متناسب با شرایط فرهنگ، رشد و انحطاط خود با انواعی از انحرافات و مشکلات روبرو است که تأثیرات مخربی روی فرآیند پیشرفت آن جامعه و شناخت چنین عواملی می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی تعالی و تعامل هموار سازد.

وی در ادامه با اشاره به عوامل موثر در قوام و پایداری خانواده گفت: خانواده کانون اصلی زندگی انسان‌ها است و تمامی انسان ها به صورت خواسته یا ناخواسته در این محیط پرورش می‌یابند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: معیارهای انتخاب همسر شایسته، نحوه دستیابی به شناخت موثر و مفید و برخورد اصولی والدین بویژه مادران در امر ازدواج فرزندان و همچنین رعایت نکاتی در خصوص ادامه موفقیت آمیز زندگی مشترک از مهم ترین ویژگی و معیار های پایداری و انتخاب همسر است./9458/پ203/س

ارسال نظرات