۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۸۹۷۹

برگزاری بیش از 200 کارگاه آموزشی مهدویت ویژه طلاب خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با بیان این که ترویج فرهنگ مهدویت و جلوگیری از انحراف در مسیر انتظار مهم ترین هدف تاسیس بنیاد مهدویت در سطح کشور است، گفت: بنیاد مهدویت خراسان جنوبی یکی از پویاترین و فعال ترین بینادهای مهدویت در سطح کشور است که تاکنون بیش از 200 دوره آموزشی در زمینه های آسیب شناسی مهدویت و تربیت مربی متخصص مهدویت در استان برای طلاب و دانشجویان علاقه‌مند برگزار کرده است.
امام زمان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد رضا خوشخو، مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی، امروز در جلسه توجیهی طلاب شرکت کننده در رزمایش بزرگ بسیجیان خراسان جنوبی با بیان این که مهدویت و آخر الزمان در تمامی ادیان دارای اهمیت است و از ابتدای تاریخ ظهور بشر بر روی کره زمین انسان به آن اندیشده است، گفت: انسان بر اساس نیاز خود همواره در جست جوی خدا و راه های ارتباطی با او بوده است و برهمین اساس شیطان و اصحاب او از همین فطرت خدا جوی انسان برای گمراهی او استفاده کرده اند و در عصر حاضر راه های فریب شیطان برای انسان چند برابر شده و طرفداران شیطان یا به عبارت دیگر شیطان پرستان با سو استفاده از همین فطرت و اعتقادات انسان به مهدویت و آخر الزمان در جهان سعی کرده اند مهدویت و اعتقاد به خدا را در میان مردم کمرنگ کرده و انواع فرقه های انحرافی  را به جای مهدویت ناب به مردم کوتاه نگر تحمیل کنند.

وی با بیان این که شناخت امام زمان و مسیر صحیح انتظار یکی از راه های تعجیل در فرج است، گفت: بنیاد مهدویت با تربیت مربیان متخصص و آموزش‌های مختلف در زمینه مهدویت قصد دارد مسیر صحیح انتظار را در جامعه به مردم نشان دهد و  زمنیه آمادگی جهانی را برای پذیرش حکومت عدل امام زمان(عج) فراهم کند.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی ادامه داد: دوره های آموزشی بنیاد مهدویت تنها به مرکز استان محدود نمی شود و در شهرستان های مختلف هم دوره‌های آموزشی این بنیاد برای طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام خوشخو با اشاره به برگزاری مسابقه مقاله نویسی سبک زندگی اسلامی با محوریت مهدویت ادامه داد: علاقمندان برای نام‌نویسی در این مسابقه می توانند به سایت بنیاد مهدویت مراجعه کرده و چکیده مقالات خود را تا پایان اسفند‌ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با بیان این که بسیج یکی از نهادهای مهم فرهنگی در سطح کشور است، گفت: طلاب باید از این نهاد مردمی برای گسترش فرهنگ مهدویت نهایت بهره برداری را داشته باشند.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی یادآورشد: طلاب خط مقدم سربازی جبهه امام زمان(عج) را دارند و با فعالیت گسترده و حضور پرشور در میان مردم می توانند معارف ناب محمدی را در جامعه گسترش دهند.

قابل ذکر است، پرتال مهدویت در خراسان جنوبی راه اندازی شده و افراد علاقمند برای پاسخگویی به شبهات خود در زمینه مهدویت می توانند به این سایت مراجعه کنند./968/پ202/س

ارسال نظرات