۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۹۳۰۹
حجت الاسلام عبادی:

حوزه‌های علمیه پرچمدار مقابله با ترفندهای استکبار هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و در میان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که توطئه های استکبار جهانی وارد مرحله جدید و رویکرد نوینی شده است، گفت: حوزه های علمیه پرچمدار مقابله با استکبار هستند.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از حوزه علمیه خواهران نرجس خراسان جنوبی با بیان این که غرب در تلاش است با راهکارهای مختلف از جمله سینما و سایر ابزارها چهره خشنی از اسلام و مسلمانان به دنیا منتقل کند، گفت: متاسفانه امروز تمام دنیای کفر در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کرده است و گروه های سلفی هم با هم دستی با سران استکبار پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی غرب را شاخ و برگ داده و آن را تقویت می کنند.

 

 وی با بیان این که هدف غرب نابودی اسلام و تضعیف مسلمانان است، گفت: تنها دینی که می‌تواند مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کند دین اسلام است و تاریخ نشان داده که نور هدایتگری اسلام به حدی زیاد است که دشمنان با تمامی توان خود در ایجاد توطئه های گوناگون نتوانسته اند از گسترش این دین مبین در میان مردم جهان جلوگیری کنند.

 

 حجت الاسلام عبادی با بیان این که حوزه‌های علمیه در طول تاریخ در هدایتگری مردم و پیروزی انقلاب های اسلامی نقش موثری داشته اند، گفت: مسؤولان باید حمایت‌های لازم را برای توسعه و گسترش فضاهای آموزشی حوزه‌های علمیه انجام دهند زیرا هدایتگری و سرنوشت مردم به حوزه های علمیه وابسته است.

 

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و در میان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به محرومیت خراسان جنوبی احداث مکان های جدید برای مدیریت حوزه نیازمند همکاری هرچه بیشتر خیران و واقفان است.

 

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای احداث شعبه جامعه المصطفی در بیرجند انجام شده که تاکنون موافقت اولیه برای راه‌اندازی این شعبه گرفته شده و واگذاری زمین برای احداث ساختمان این مرکز در بیرجند نیازمند همکاری مسؤولان استانی است که در صورت واگذاری زمین، احداث ساختمان این مرکز  به زودی در بیرجند آغاز خواهد شد.

 

همچنین فاطمه صغری حجی پور، مدیر حوزه علمیه خواهران نرجس با ارایه عملکرد حوزه علمیه خواهران در سال جاری ادامه داد: حل مشکلات حوزه خواهران نیازمند همکاری موثر و بیشتر مسؤولان استانی است.

 

وی از آمادگی حوزه علمیه خواهران نرجس برای پذیرش طلبه خارجی از کشورهای افغانستان و پاکستان در بیرجند خبرداد./968/پ202/ب

ارسال نظرات