۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۹۹۵۲۸
مدیر حوزه علمیه قم:

انتخابات دوره هفتم مجمع نمایندگان بدون تخلف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان این‌که تعداد شرکت کنندگان هفتمین دوره مجمع نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشت، گفت: همه صندوق‌ها بدون هیچ تخلفی شمارش شد و یکی از بهترین انتخابات مجمع نمایندگان و طلاب حوزه برگزار شد.
افتتاحيه هفتمين مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم پنج‌شنبه شب در جلسه افتتاحیه هفتمین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: نخستین جلسه ستاد انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان در تاریخ 20 مهر ماه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با حکم صادره سعی شد اصولی که در آیین نامه انتخابات آورده شده اجرا شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم با تأکید بر این‌که نظارت در انتخابات حوزه به بهترین شکل ممکن انجام گرفت، اظهار کرد: در این دوره سعی شد تا شرایط رأی دهندگان حوزه علمیه مشخص شود که این کار با موفقیت انجام به انجام رسید.

مسؤول انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان این‌که برخی از نمایندگان با اعمال نظر ششمین دوره حذف شدند، گفت: برای این افراد حق اعتراض در نظر گرفته شد.

حجت‌الاسلام فرخ فال با بیان این که تمام فرآیند انتخابات به تأیید رییس جامعه مدرسین رسید، ابراز کرد: در این دوره با بیش از صد استاد سطح عالی حوزه علمیه مشورت و سعی کردیم منشور روحانیت امام راحل به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با اشاره به این‌که 406 نفر برای انتخابات هفتمین دوره مجمع ثبت نام کردند، اظهار داشت: بر اساس آیین نامه مجمع به 277 نفر احتیاج دارد.

حجت‌الاسلام فرخ فال با بیان این‌که تمام کار پس از ثبت نام به هیأت نظارت تحویل داده شد، گفت: استعلام های لازم نیز گرفته شد و نتیجه را در اختیار ستاد برگزاری هفتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان قرار دادیم.

مسؤول انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان این که تعداد 392 برای شرکت در انتخابات پذیرفته شدند، افزود: جلسات متعددی در هیأت نظارت برگزار شد و در این میان بیش از 10 جلسه برای آماده سازی لیست نهایی تشکیل شد.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به این‌که برای 50 هزار نفر از طلاب در زمینه انتخابات اطلاع رسانی شد، خاطرنشان کرد: انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در 26 بهمن ماه برگزار شد.

وی با بیان این‌که تعداد شرکت کنندگان هفتمین دوره مجمع نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشت، ابراز کرد: همه صندوق‌ها بدون هیچ تخلفی شمارش شد و یکی از بهترین انتخابات مجمع نمایندگان و طلاب حوزه برگزار شد./927/پ202/ج

ارسال نظرات