۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۹۹۵۶۴
امام جمعه ایلام:

اقتصاد مقاومتی، کشور را از فشار تحریم ها نجات می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: یکی از مهم ترین عوامل تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مبارزه جدی و فراگیر با مفسدان و رانت خواری و برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلال گران اقتصادی است.
امام جمعه ايلام

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاء خبرگان رهبری همچون گذشته، نقشه راه مسؤولان و کارگزاران برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: محور سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضاء خبرگان رهبری، شامل اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، عدم تمکین در برابر زورگویی‌های نظام سلطه، موضع گیری صریح، صحیح و شفاف در برابر تهدیدات دشمنان، شناخت صحیح ترفندهای دشمنان در جنگ نرم آنها و راه مقابله، مقابله با برنامه‌های مخرب فرهنگی همانند اهانت به مقدسات و قداست شکنی نسبت به مقام پیامبران الهی، توجه ویژه به جوانان کشور و بهاء دادن به آنها بود.

 

 حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: عناصر سودجو و فرصت طلب همواره از اوضاع نابسامان اقتصادی سوء استفاده کرده و با گرفتن وام های میلیاردی از بانک ها بخش زیادی از سرمایه های کشور را به تاراج برده و بزرگترین ضربه را به اقتصاد مقاومتی وارد می کنند، یکی از مهم ترین عوامل تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مبارزه جدی و فراگیر با مفسدان و رانت خواری و برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلال گران اقتصادی است.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: اجرای دقیق بندهای تبیین شده اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب از سوی مسؤولان، کشور را از فشار تحریم های اقتصادی نجات داده و بار دیگر نقشه شوم و پلید دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 

 وی افزود: نسل جوان کشور با وجود تبلیغات بسیار وسیع دشمنان که در راستای تخریب باورهای دینی و اسلامی آنان صورت می‌گیرد خوشبختانه نسلی با ایمان عمیق، عشق و علاقه به اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به توهین یک شخص فاسد و مزدور به به مقدسات دینی و ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: هتاکی عنصر پلید و مزدور اصلاح طلب در همدان به مقدسات و عبور از خط قرمز پروژه اهانت به ارزش‌های انقلاب بار دیگر کلید خورد.

 

 وی ادامه داد: در دوران اصلاحات اوج هتاکی‌ها توسط یک فرد مرتد و فاسد باز در همدان شروع شد و به دنبال آن اهانت و توهین به ارکان نظام یک حرکت سازمان یافته در سراسر کشور آنهم در حساس ترین مکان یعنی دانشگاه‌ها آغاز شد و اهانت و جسارت به مقدسات دینی و اسلامی به اوج خود رسید و دولت وقت هم کوچکترین عکس‌العملی در برابر موج اهانت ها از خود نشان نداد بلکه وزارت ارشاد و برخی از استاندارها مدیریت این اهانت‌ها را بر عهده داشتند و ما در استانداری ایلام شاهد این حرکت اهانت‌آمیز به اصول و ارزش‌های انقلاب بودیم.

 

 حجت الاسلام والمسلمین لطفی به پنجم جمادی الثانی سال روز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: حضرت زینب (س) بزرگ بانوی جهان اسلام دارای فضایل و مناقب فراوانی است و به تعبیر امام سجاد (ع) دانای بدون آموزگار و فهمیده بدون فهماننده است، زینب کبری (س) در دامان پر مهر و معنویت و دامن عصمت خاتمیت از سرچشمه معارف قرآن و نظام وحیانی سیراب گشت و پس از شهادت امام حسین (ع) با ایراد سخنان کوبنده و آتشین خود حقانیت طریقت اهل بیت علیهم السلام را اثبات کرد./967/پ202/ب

ارسال نظرات