۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۰۱۰۵۰
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:

مسؤولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی جهادی عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که مردم و مسؤولان در راه تحقق اقتصاد مقاومتی باید بسیجی و جهادی عمل کنند، گفت:‌ توجه به اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اقتصادی سالم و پویا سبب قدرتمند شدن کشور شده و اهرم فشار از دشمن گرفته می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: رهبری با توجه به اولویت‌هایی که در کشور احساس می‌کنند شعار هر سال را تعیین می‌کنند.

وی با بیان‌ این‌که چون کشور از لحاظ اقتصاد و فرهنگ با مشکل مواجه است، رهبری شعار سال را متناسب با این مسأله انتخاب کردند، ابراز کرد: وظیفه ما این است که به تشخیص رهبری اطمینان داشته باشیم و در صدد محقق کردن آن گام برداریم، چون ایشان کارشناسی مورد اعتماد هستند و رهنمودهای خود را کارشناسانه انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان وظیفه مردم و مسؤولان برای تحقق شعار سال را سنگین ارزیابی کرد و اظهار داشت: مسؤولان، حوزه‌های علمیه و عموم مردم باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این خواسته رهبری به کار بگیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که رهبری برای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دادند، افزود: محقق شدن اقتصاد مقاومتی به تلاش مسؤولان قوای سه گانه و ملت ایران بستگی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با بیان این‌که کشور در عرصه سیاسی، نظامی و علمی به استقلال رسیده‌ است، گفت: امیدواریم با عمل به فرامین رهبری اقتصاد مقاومتی در کشور محقق شود تا در این عرصه اقتصادی نیز به استقلال برسیم.

وی با بیان این‌که مردم و مسؤولان در راه تحقق اقتصاد مقاومتی باید بسیجی و جهادی عمل کنند، تأکید کرد:‌ توجه به اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اقتصادی سالم و پویا سبب قدرتمند شدن کشور شده و اهرم فشار از دشمن گرفته می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در ادامه مسأله فرهنگ را امری مهم و حیاتی خواند و افزود: همانگونه که رهبری فرمودند مسأله فرهنگ مهمتر از مسأله اقتصاد است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که مقصود از فرهنگ، قطعا فرهنگ اسلامی است،‌ ابراز کرد:‌ امروز از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های ضد نظام ارزش‌های دینی و اسلامی ما مورد هجمه قرار گرفته و باید خطرات این مسائل برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی وظیفه مسؤولان فرهنگی و حوزه‌های علمیه در قبال آگاه سازی مردم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان را مهم خواند و گفت: همانگونه که در زمان جنگ نیازمند فرمانده، اتاق فکر و اجرای جهادی بودیم امروز نیز در مسأله فرهنگ و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید به صورت برنامه ریزی شده حرکت کنیم./927/ت302/ج

ارسال نظرات