۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۰۱۲۸۹

تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه گلستان در محکومیت قطعنامه پارلمان اروپا

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه گلستان در محکومیت قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.
تجمع اعتراض آميز طلاب حوزه علميه گلستان تجمع اعتراض آميز طلاب حوزه علميه گلستان تجمع اعتراض آميز طلاب حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر استانی حوزه علمیه گلستان در تجمع اعتراض آمیز امروز طلاب گلستانی علیه قطعنامه اتحادیه اروپا، جلسه پارلمان اروپا را که منجر به تصویب قطعنامه علیه ایران شد، توهین و گستاخی اروپا به کشورهای اسلامی و احکام نورانی اسلام دانست و گفت: فرهنگ در جوامع بشری نقش مهمی دارد به ویژه در زندگی اسلامی این نقش پررنگ تر است و از اهم موضوعات است که تاکید های مکرر مقام معظم رهبری و همچنین نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ نشان از همین موضوع دارد.

 

وی ضمن تاکید بر نقش حوزه های علمیه در تاریخ، خاطرنشان کرد: در جنگ بین خیر و شر که از ابتدای خلقت آدم و حوا آغاز شده و تا پایان دوره بشر و ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت حوزه های علمیه متولیان لشگر خیر در زمان غیبت هستند و این مسؤولیتی است که از انبیاء گرام و ائمه به ارث برده اند.

 

حجت الاسلام ملکی با اشاره به این که در زمان ما لشکر شر به سرکردگی صهیونیست بین الملل در حال فعالیت است، ادامه داد: لحظه ای غفلت از این جنگ، به تضعیف لشکر خیر خواهد انجامید و پارلمان اروپا به عنوان یکی از ایادی صهیونیست بین الملل وارد عمل شده است.

 

وی ادامه داد: قطعنامه اخیر هرچند مسبوق به سابقه است؛ اما وقتی با این شدت در این زمان صادر می شود دست پنهان دشمنان را رو می کند و نشان می دهد که بغض و کینه اصلی آنها با اسلام و احکام نورانی آن است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه گلستان با اشاره به این که نیت پلید دشمن در این قطعنامه در قسمتی که حمایت خود را از حقوق همجنس بازان اعلام کرده اند پدیدار شده است، افزود: در این مقطع حساس باید هوشیار و مقتدر باشیم زیرا دشمن اگر توانش را داشته باشد با تمامی احکام اسلام مبارزه خواهد کرد.

 

وی ضمن تشکر از علما و طلابی که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و نسبت به این قطعنامه اعتراض کردند گفت: نه تنها حوزه های علمیه بلکه تمام مردم ایران تا آخرین قطره خون در حمایت از اسلام و احکام آن ایستادگی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام ملکی با بیان این که مسؤولان سیاست خارجی کشور بدانند اعلام نظر قاطعانه می تواند مشت محکمی به این قطعنامه گستاخانه باشد، تصریح کرد: ما حوزویان، این اقدام ننگین افراد متجاوز به نوامیس و احکام اسلام را محکوم می کنیم و باید تلاش کنیم همه مسؤولان و دلسوزان نظام و انقلاب را یکپارچه و متحد کنیم که به یقین اتحاد در لشگر خیر موجب شادی دل حضرت ولیعصر(عج) خواهد شد.

 

به گزارش رسا، در این مراسم که با حضور پرشور اساتید و طلاب جوان برگزار شد، پس از قرائت قرآن کریم، با تجمع در محوطه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با سر دادن شعارهای مرگ بر اروپا و پارلمان اروپا ننگت باد ننگت باد انزجار خود را از این پارلمان و تصمیمش اعلام کردند و همچنین با شعارهای ای رهبر آزاده آماده ایم آماده حمایت همه جانبه خود را برای دفاع از ارزش‌ها و حقوق کشور عزیزمان ایران اعلام کردند./950/پ202/س

ارسال نظرات