۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۰۱۴۱۱
آیت الله نوری همدانی:

ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران و متخصصان سازمان انرژی اتمی، گفت: دستاودهای هسته ای باید حفظ شود و ما ذره ای از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.
ديدار اعضاي شوراي عالي استان‌ها با مراجع و علما در قم آيت الله حسين نوري همداني آيت الله حسين نوري همداني ديدار اعضاي شوراي عالي استان‌ها با مراجع و علما در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ‏شورای عالی استان‌ها با اشاره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان سازمان انرژی هسته ای، اظهار داشت: همان گونه که ایشان تأکید داشتند دستاوردهای هسته ای باید حفظ شود و ما ذره ای از حقوق خود در این زمینه عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی وظایف و مسؤولیت شورای عالی استان ها را بسیار سنگین خواند و گفت: همه مسؤولیت های که انسان به عهده می گیرد دارای اهمیت است و باید برای آن تلاش کند اما اعضای شواراها وظیفه سنگین تری دارند چراکه با رأی ملت انتخاب می شوند و این امانت بزرگی در نزد شما است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، تلاش برای رشد فکری، فرهنگی و اقتصادی کشور را از جمله وظایف مهم این شورا دانست و ابراز داشت: با توجه به شعاری که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب معین شد، معلوم است که رشد و پیشرفت کشور در همه ابعاد به ویژه در مسأله اقتصاد و فرهنگ مد نظر ایشان است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به توصیه‌های امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر گفت: فرمایشات حضرت در این زمینه بهترین ‏الگوی حکومت ‌داری است؛ بر اساس آموزهای حضرت علی(ع) زمامداران باید با محبت نسبت به مردم برخورد کنند تا بتوانند در کار خود موفق باشند.

در ابتدای این دیدار مهدی چمران،رییس شورای عالی استان ها، این نهاد را دومین پارلمان مهم کشور پس از مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: خدمت خالصانه، صادقانه، بی منت و بدون چشم‌ داشت، وظیفه اعضای شوراها است؛ کارهای ما بر اساس قوانین اسلامی  صورت می گیرد.

وی با اشاره به تأکید قانون اساسی در زمینه کار شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: ما بر مبنای اصل هفتم فعالیت خود را تنظیم می کنیم و در چارچوب همین اصول برنامه‌ریزی می‌کنیم.‏/928/پ202/ج

ارسال نظرات